• دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403022417602
  • خبرنگار : 50283

در آخرین روز از گرامیداشت هفته هلال‌احمر؛

۲ تیم دادرس بندرانزلی تجلیل شدند

۲ تیم دادرس بندرانزلی تجلیل شدند

ایسنا/گیلان رئیس جمعیت هلال احمر بندرانزلی گفت: امروز و در آخرین روز از هفته گرامیداشت هلال احمر در سال‌ جاری از دو تیم دادرس این شهرستان تجلیل شد.

کامبیز راحمی‌پور امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دو تیم پایه هشتم دبیرستان دوره اول پسرانه نبوت که موفق به کسب مقام دوم استانی همچنین مدرسه دخترانه شهدای کریم بخش که مقام اول شهرستان و چهارم استانی را داشتند تجلیل شدند.

۲ تیم دادرس بندرانزلی تجلیل شدند

وی افزود: با توجه به همزمانی این تجلیل با دهه کرامت، برنامه امروز با حضور دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان بندرانزلی و با تبرک پرچم مقدس آستان حرم حضرت معصومه برگزار شد.

۲ تیم دادرس بندرانزلی تجلیل شدند

راحمی‌پور در خصوص تیم‌های دادرس گفت: هر تیم دادرس متشکل از ۱۴ دانش‌آموز مقطع دبیرستان هستند که با طی دوره های آموزشی و امدادی، آمادگی لازم را جهت کمک به خانواده و اطرافیان در هنگام وقوع مخاطرات دارند و در سال‌های بعدی می‌توانند وارد گروه جوانان هلال احمر شوند.

۲ تیم دادرس بندرانزلی تجلیل شدند

 رئیس جمعیت هلال احمر بندرانزلی تاکید کرد: در حال حاضر ۶ مدرسه پسرانه و ۱۱ مدرسه دخترانه در این شهرستان را تحت پوشش آموزش‌های این طرح قرار دارند.
 ۲ تیم دادرس بندرانزلی تجلیل شدند
راحمی‌پور گفت:  از دیگر اقداماتی که در گرامیداشت هفته هلال‌احمر سال‌ جاری در بندر انزلی برگزار شد می‌توان بر پایی چادر سلامت، عیادت از سالمندان در سرای محبت، پاکسازی سواحل، غبار روبی مزار شهدا، اهدای خون، همچنین انجام تست قند خون، اهدای نوار قند و فشارگیری برای بیش از ۶۰ نفر از شهروندان خانم و آقا را نام برد.

۲ تیم دادرس بندرانزلی تجلیل شدند

وی افزود: طبق آخرین آماری که از سامانه "هلال ِ من" رصد شده در حال حاضر ۱۲۷۰ نفر در بندرانزلی عضو جمعیت هلال احمر این شهرستان هستند که از این تعداد ۴۷۰ نفر داوطلبان و ۸۰۰ نفر جوانان و امدادگران هستند.

راحمی‌پور تصریح کرد: در حال حاضر یک پایگاه دریایی و یک پایگاه جاده‌ای در شهرستان بندرانزلی فعالیت دارد و همه نیروها با طی دوره‌های تخصصی لازم در این پایگاه‌ها مشغول ارائه خدمات و انجام ماموریت‌ هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha