• دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403022417656
  • خبرنگار : 50037

فرمانده انتظامی استان همدان اعلام کرد

افتتاح ۵۰ واحد مسکن سازمانی ظرف یک‌سال آینده در رزن

افتتاح ۵۰ واحد مسکن سازمانی ظرف یک‌سال آینده در رزن

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی استان همدان از افتتاح و بهره‌برداری ۵۰ واحد مسکن سازمانی ظرف یک‌سال آینده در شهرستان رزن خبر داد.

سردار سلمان امیری دوشنبه ۲۴ اردیبهشت در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان رزن، اظهار کرد: قول مساعد داده‌ایم تعداد ۵۰ واحد مسکن سازمانی در شهرستان رزن احداث شود و ظرف یک‌سال آینده به افتتاح و بهره‌برداری برسد که با این اقدام مشکل مسکن نیروهای انتظامی جذب شده برای شهرستان حل می‌شود و بدین ترتیب گرایش همکاران به خدمت در رزن افزایش دوچندان خواهد یافت.

وی با بیان اینکه برای این اقدام منتظر تخصیص زمین هستیم، افزود: با کمک و مساعدت‌هایی که مجموعه حاکمیتی شهرستان رزن انجام می‌دهند، درخواست داریم در تملک زمین کمک و همکاری لازم را داشته باشند، ضمن اینکه ما نیز تلاش می‌کنیم در این رابطه اعتبارات لازم را برای احداث این واحدها از فراجا داشته باشیم.

امیری در ادامه با بیان اینکه مشکل کمبود و خلأ همکاران  نیروی انتظامی با جذب نیروهای جوان در نیروی انتظامی پر می‌شود، تصریح کرد: انتظار است مسئولان شهرستان به ویژه آموزش و پرورش، جوانان مستعد، مؤمن، متعهد و با ولایت را به نیروی انتظامی معرفی کنند تا برای جذب این افراد اقدام کنیم.

وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه رزن از جمله شهرستان‌های مطلوب و سرآمد استان همدان در بحث حوزه امنیتی و انتظامی است، خاطرنشان کرد: «طرح نور» در کمتر از یک‌ماه آثار بسیار مطلوبی در سطح استان همدان داشته است که در این ارتباط از مردم که به تذکرات نیروی انتظامی توجه دارند، قدردان هستیم.

امیری با اشاره به اینکه دشمن با نشانه رفتن عفاف و حجاب جامعه اسلامی ایران در تلاش است تا با راهکارهای مختلف موجب از هم گسیختگی خانواده‌ها شود، گفت: برخی از افراد معدود و انگشت‌شمار که از دشمن خط می‌گیرند و در مسیر دشمن لجاجت می‌کنند، به طور یقین با اقتدار نیروی انتظامی و برخورد مقتدرانه نیروی انتظامی مواجه خواهند شد.

فرماندار شهرستان رزن هم امنیت را زیربنای توسعه در همه بخش‌ها دانست و گفت: همه واقف هستند اگر امنیت نباشد توسعه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی نیز اتفاق نمی‌افتد.

علی‌اصغر غفاری‌آثار خطاب به پرسنل نیروی انتظامی با بیان اینکه شما آبروی کشور و نظام و ویترین اقتدار امنیت و صلابت کشور هستید، افزود: امنیت امروز کشور به واسطه چتر امنیتی و انتظامی است، تأمین امنیت لازمه توسعه کشور بوده و شما توانسته‌اید حفظ و تأمین امنیت در جامعه  را برای شهروندان ایجاد کنید و این از مهمترین دستاوردهای فرماندهی انتظامی است.

وی با بیان اینکه نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت کشور بر کسی پوشیده نیست، ادامه داد: در راه تأمین امنیت کشورمان همواره شاهد ایثارگری و حتی شهادت جان برکفان نیروی انتظامی هستیم که زحمات این عزیزان جای تقدیر دارد.

به گزارش ایسنا، در پایان از سرهنگ مظاهر علیجانی فرمانده سابق نیروی انتظامی رزن تقدیر و سرهنگ رحیم بیاتی به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha