• دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403022417681
  • منبع : بازار

معرفی تعدادی از بهترین تولیدکنندگان کمپرسور باد در تهران

معرفی تعدادی از بهترین تولیدکنندگان کمپرسور باد در تهران

اگر دنبال خرید کمپرسور یا استعلام قیمت از بهترین تولیدکنندگان کمپرسور باد در تهران هستید قطعا این لیست با توجه توضیحاتی که در ادامه داده می شود بهترین راهنما و دستیار شما خواهد بود.

به گزارش ایسنا به نقل از کمپرسورسازان، در این لیست، ۴ تا از بهترین تولیدکنندگان کمپرسور باد در تهران را به همراه توضیحاتی مختصر درباره هر کدام معرفی می‌کنیم. همچنین، به شما نکاتی را برای انتخاب بهترین کمپرسور با توجه به نیازهایتان ارائه می‌دهیم.

شرکت کمپرسورسازن CZ

کمپرسورسازان CZ به عنوان تولیدکننده‌ای مورد اعتماد و خوشنام در میان فعالان بازار کمپرسور شناخته می‌شود. این شرکت با سابقه‌ای درخشان در ارائه انواع کمپرسور پیستونی، کمپرسور اسکرو، درایر تبریدی و درایر جذبی، نیازهای طیف وسیعی از مشتریان را برآورده می‌کند.

اما آنچه کمپرسورسازان CZ را از سایر رقبا متمایز می‌کند، خدمات پس از فروش و پشتیبانی بی‌نظیر آن است. این شرکت به عنوان تنها کمپرسورسازان خانوادگی فعال در ایران، تعهدی مثال‌زدنی به مشتریان خود دارد و پاسخگویی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته را حتی در ایام تعطیل، برای آنها فراهم می‌کند.

بنیانگذار این شرکت، آقای امیر مختار صفوی، فعالیت خود را در سال ۱۳۶۰ با طراحی و تولید قالب‌های صنعتی آغاز کرد. سابقه درخشان ایشان در این زمینه، که شامل همکاری با صنایع بزرگ کشور و ساخت قطعات صادراتی می‌شود، در نهایت به تاسیس کمپرسورسازان CZ در سال ۱۳۸۵ منجر شد. تخصص ایشان در طراحی و ساخت، به تولید کمپرسورهایی با عمر طولانی و قیمت مقرون به صرفه در این شرکت انجامیده است.

در معرفی این شرکت چنین آمده است:

فلسفه کمپرسورسازان تولید کمپرسورهایی است که در عین کیفیت مثال زدنی و طول عمر بالایی که دارند به لحاظ قیمتی نیز مقرون به صرفه باشند. ما معتقد هستیم کمپرسورهای باکیفیت و با دوام، باید برای همه افراد قابل دسترس باشند.

شماره تماس: ۰۹۱۲۷۱۶۱۸۵۰ – ۰۹۱۰۲۷۶۲۰۳۵ – ۰۲۱۴۶۸۴۹۶۲۷

شرکت کمپرسورسازی تبریز

کمپرسور سازی تبریز در سال ۱۹۷۵ تاسیس شد و به عنوان یکی از شرکت های دانش بنیان و مطرح در ایران، در زمینه تولید کمپرسورهای صنعتی، تجهیزات هوای فشرده و فشرده سازی گازهای طبیعی فعالیت می کند.

شرکت کمپرسور حسنی

همانطور که در معرفی این شرکت آمده است:

شرکت کمپرسور حسنی به مدیریت اقای حسنی حدود سال ۱۳۸۳ بنیان گذاشته شد و با جذب نیروی متخصص و کار امد شروع به تولید کمپرسوهای اسکرو و پیستونی کرد.در تمامی این سال ها ما با تلاش و پشت کار فراوان سعی در جذب رضایت مشتریان کوچک و بزرگ داشته ایم، و با افتخار در تمام این دوران با ارائه با کیفیت ترین محصولات به خدمت گذاری به کسب و کارهای کوچک و بزرگ پرداخته ایم.

شرکت هوا صنعت مفیدی

در معرفی این مجموعه چنین آمده است:

اگر بخواهید درباره  مفیدی بدانید این مـجموعه با تکیـه بر تــوان داخلــی و پرسنـل مـجرب فعالیت خود را ازسـال ۱۳۵۴ با عنوان تــولید کننده مـخازن کمپرســور آغاز نمود.
کمپرسور سازی مفیدی با داشتن خط تولید پیشتـرفته و نـرم افـزار های  روز دنیـا قادر به تــولید انواع کمپرسور هوا صنعتی با فشار کاری متفاوت است است.

شرکت واکیوم پارس

صنایع واکیوم پارس با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان، به عنوان اولین و بزرگترین تولیدکننده پمپ‌های دورانی رینگ مایع، بلوئرهای هوا و کمپرسور هوا در ایران شناخته می‌شود. این شرکت تامین کننده پمپ و کمپرسور برای صنایع مختلف از جمله نفت، گاز، پتروشیمی، دارویی، غذایی، شیمیایی می باشد.

شرکت بهسان ایرانیان

کمپرسور بهسان (هواپویان بهسان ایرانیان) با سابقه طولانی در تولید انواع کمپرسور هوای فشرده، جایگاه ویژه ای در صنعت ایران به خود اختصاص داده است. کارشناسان مجرب کمپرسور بهسان در زمینه انتخاب کمپرسور مناسب با توجه به نیاز شما، به شما مشاوره تخصصی ارائه می دهند.

معرفی تعدادی از بهترین تولیدکنندگان کمپرسور باد در تهران

تولید کننده کمپرسور باد در تهران

انتخاب درست تولید کننده کمپرسور باد در تهران اولین قدم برای خریدی ایده‌آل است. در این میان، فاکتورهای متعددی باید در نظر گرفته شوند تا به تناسب نیاز و بودجه خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

قیمت کمپرسور

قیمت کمپرسورهای باد با توجه به نوع، ظرفیت، برند، کیفیت ساخت و آپشن‌های مختلف، می‌تواند متفاوت باشد. با تعیین نیازهای خود، می‌توانید مدل‌های مختلف را که برایتان مناسب هستند، مشخص کنید و از بین آنها، گزینه‌هایی را که از نظر قیمتی به صرفه هستند، انتخاب کنید.

بهتر است قبل از خرید، قیمت مدل‌های مشابه از برندهای مختلف را بررسی و مقایسه کنید و مستقیم از تولید کننده شناخته شده خرید کنید تا از اصالت کالا و قیمت مناسب آن مطمئن باشید.

پیشنهاد می کنم به جای تمرکز صرف بر روی قیمت، کیفیت و کارایی کمپرسور را نیز در نظر بگیرید چرا که یک کمپرسور ارزان‌قیمت که کیفیت پایینی داشته باشد در بلندمدت می‌تواند هزینه‌های بیشتری را به شما تحمیل کند.

کیفیت محصول

استفاده از مواد اولیه باکیفیت در ساخت بدنه و قطعات داخلی کمپرسور، رمز طول عمر و کارایی بی‌وقفه آن است. همچنین مونتاژ دقیق و اصولی تمامی قطعات و انجام آزمایشات نهایی بر روی کمپرسور، از جمله عوامل موثر بر کیفیت و عملکرد آن است.

معرفی تعدادی از بهترین تولیدکنندگان کمپرسور باد در تهران

گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی معتبر، تعهدی است که شرکت تولیدکننده به شما می‌دهد مبنی بر اینکه در صورت بروز نقص یا خرابی در کمپرسور در طول دوره گارانتی، به طور رایگان آن را تعمیر یا تعویض خواهد کرد. مدت زمان گارانتی کمپرسورهای باد صنعتی معمولا بین ۱ تا ۲ سال است.

مواردی که معمولا تحت پوشش گارانتی کمپرسور باد صنعتی هستند:

  • نقص در قطعات و اجزای کمپرسور
  • ایرادات عملکردی کمپرسور
  • مشکلات مربوط به سیستم برق کمپرسور
  • مواردی که معمولا تحت پوشش گارانتی کمپرسور باد صنعتی نیستند:
  • آسیب‌های ناشی از ضربه، سوء استفاده یا عدم استفاده صحیح از کمپرسور
  • خرابی‌های ناشی از فرسودگی و استهلاک طبیعی
  • تعمیرات انجام شده توسط افراد غیرمجاز

پشتیبانی مشتری

پشتیبانی محصول، خدماتی است که شرکت تولیدکننده کمپرسور باد به منظور ارائه راهنمایی، رفع مشکلات و پاسخگویی به سوالات مشتریان خود در قبال آن ارائه می‌دهد. هدف از پشتیبانی: جلب رضایت مشتری، افزایش وفاداری مشتری، ارتقای کیفیت محصول و ارائه خدمات بهتر به مشتریان می باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha