• دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403022417697
  • منبع : بازار

برای دانلود جدیدترین آهنگ‌های محسن ابراهیم زاده به کدام سایت مراجعه کنیم

برای دانلود جدیدترین آهنگ‌های محسن ابراهیم زاده  به کدام سایت مراجعه کنیم

محسن ابراهیم زاده یکی از محبوب ترین خواننده های جوان و خوش آتیه پاپ کشورمان به شمار می رود که توانسته آثار بسیار جذابی در عرصه موسیقی خلق نماید.

به گزارش ایسنا به نقل از شب موزیک، این خواننده جوان کشورمان در ابتدای ورود به مارکت موسیقی ایران با صدای جادویی و جذاب خود توانست مخاطبان خود را شگفت زده کند. صدای محسن ابراهیم زاده به دل می نشیند و حال و هوای متفاوتی را برای شنوندگان این آهنگ ها ایجاد می کند. محسن ابراهیم زاده کنسرت های بسیار زیادی را در سراسر ایران برگزار کرده است که تمامی آن ها با استقبال بی نظیر طرفداران این خواننده خوش صدا مواجه شده است که نشان از محبوبیت بالای وی دارد. اگر می خواهید با بیوگرافی و چگونگی شروع به کار و محبوبیت محسن ابراهیم زاده در دنیای موسیقی بیشتر آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه شوید.

بیوگرافی و زندگی شخصی محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده در سال ۱۳۶۶ در تربت حیدریه در یک خانواده ۶ نفره به دنیا آمد. تربت حیدریه در استان خراسان رضوی و در ۱۴۵ کیلومتری مشهد مقدس قرار دارد. محسن ابراهیم زاده دارای سه خواهر به نام های محدثه، مطهره و مهسان است. خانواده او مدتی در شهر کرج سکونت داشتند و اکنون در غرب تهران در شهر قدس ساکن هستند.

از قرائت قرآن تا خوانندگی پاپ

محسن ابراهیم زاده از همان کودکی به موسیقی علاقه نشان می داد و میل به خوانندگی داشت. ابراهیم زاده در ۱۴ سالگی به سمت قرائت قرآن جذب شد و قاری قرآن شد. محسن ابراهیم زاده در سال ۱۳۸۳ در حالی که تنها ۱۷ سال داشت، به دلیل علاقه شدید به موسیقی و همچنین استعدادی که از خوانندگی و وسعت صدای خود سراغ داشت، پا به عرصه موسیقی و خوانندگی گذاشت. او در این سال فعالیت رسمی خود را در بازار موسیقی پاپ ایران آغاز نمود. شاید شروع فعالیت حرفه ای محسن ابراهیم زاده در زمینه موسیقی و خوانندگی را بتوان از سال ۱۳۸۸ دانست که در کلاس های آواز استاد نیکنام شرکت کرد و به صورت آکادمیک و حرفه ای با تئوری موسیقی و مباحث صداسازی آشنا شد و تلاش و پیگیری چشمگیری در این زمینه از خود بروز داد.

محسن ابراهیم زاده در همین سال توانست اولین آهنگ خود با نام «هنوزم وقتی می خندی» را تنظیم کرده و وارد مارکت موسیقی ایران کند. همچنین در همان اوایل آغاز خوانندگی خود آهنگ «حالم عوض میشه» شادمهر عقیلی را بازخوانی کرد که بسیار مورد توجه این سبک از موسیقی قرار گرفت. با آغاز فعالیت محسن ابراهیم زاده بسیاری از مخاطبان عاشق صدا و سبک خوانندگی این خواننده جوان شدند و منتظر سایر آثار هنری این خواننده پاپ کشورمان ماندند.

برای دانلود جدیدترین آهنگ‌های محسن ابراهیم زاده  به کدام سایت مراجعه کنیم

آغاز شهرت محسن ابراهیم زاده

هرچند محسن ابراهیم زاده با انتشار آهنگ «هنوزم وقتی می خندی» در مارکت موسیقی ایرانی شناخته شد ولی آغاز شهرت وی به انتشار آهنگ «هنوزم بود» در سال ۱۳۹۴ برمی گردد، که نام محسن ابراهیم زاده را بیش از پیش بر سر زبان ها انداخت. این خواننده جوان موسیقی پاپ در سال ۱۳۹۶ آهنگ «سال نو» را برای تیتراژ برنامه مهتاب خواند و به شهرت رسید.

محسن ابراهیم زاده برای آهنگ های خود با ترانه سراهایی همچون مریم حیدرزاده، امید علیجانی، مهرزاد امیرخانی، علیرضا مرتضی قلی و علی بحرینی همکاری کرد. همچنین مصطفی مومنی، میثم اکبری، اشکان و رامین آریا، امین کاوه و میلاد عباسی آثار محسن ابراهیم زاده را تنظیم کرده اند که بیشترین تنظیم بر عهده مصطفی مومنی بوده است.

تحول هنری محسن ابراهیم زاده و همکاری با مهدی کرد

شاید بتوان یکی از دلایل موفقیت محسن ابراهیم زاده را در مارکت موسیقی ایران، همکاری با مهدی کرد دانست. مهدی کرد از بهترین و با سابقه ترین تهیه کنندگان موسیقی ایران است که با خوانندگان جوان بسیاری از جمله مرحوم مرتضی پاشایی همکاری موثر و گسترده ای داشته است. مهدی کرد از طریق شبکه های اجتماعی با محسن ابراهیم زاده آشنا شد و مدیر برنامه وی شد. همچنین پس از مدتی تهیه کنندگی آهنگ های محسن ابراهیم زاده را نیز عهده دار شد. پس از این همکاری بود که لقب مرتضی پاشایی جدید را به محسن ابراهیم زاده دادند.

برای دانلود جدیدترین آهنگ‌های محسن ابراهیم زاده  به کدام سایت مراجعه کنیم

آشنایی با سبک موسیقی متفاوت

هر چند سبک موسیقی محسن ابراهیم زاده، در سبک پاپ است ولی وسعت صدا و صوت قوی او برای موسیقی سنتی نیز مناسب است. محسن ابراهیم زاده خود اعلام کرده که قصد دارد در سبک موسیقی سنتی نیز آثاری را ارائه دهد. محسن ابراهیم زاده به جز خوانندگی در زمینه آهنگ سازی و ترانه سرایی نیز دستی بر آتش دارد و برخی از آثار خود را ترانه سرایی و تنظیم کرده است.

کنسرت های موفق محسن ابراهیم زاده در سراسر ایران

اولین کنسرت محسن ابراهیم زاده در سال ۱۳۹۴ در شهر کرج برگزار شد. ابراهیم زاده کنسرت بعدی خود را در دو سال بعد یعنی در سال ۱۳۹۶ در برج میلاد برگزار کرد و توانست رکورد جدیدی در فروش بلیط برجای بگذارد. ظرفیت کنسرت برج میلاد محسن ابراهیم زاده در کمتر از ۶ ساعت تکمیل شد و سانس کنسرت وی تمدید گردید. این موضوع به عنوان یک موفقیت بی نظیر برای خواننده جوان پاپ کشورمان به ثبت رسید. پس از آن کنسرت های زیادی از محسن ابراهیم زاده در سراسر ایران برگزار شد که با استقبال مخاطبان روبرو شد. از آن جایی که محسن ابراهیم زاده پرسپولیسی است در سال ۱۳۹۷، کنسرت ۸۰ هزار نفری در فینال جام باشگاه های آسیا بین پرسپولیس و کاشیما ژاپن را برگزار کرد.

برای دانلود آهنگ های جذاب محسن ابراهیم زاده به کجا مراجعه کنیم؟

محسن ابراهیم زاده دارای آهنگ های بسیار جذاب و مشهوری همچون شب گردی، عاشق شدی، غلاف، گل پونه، دونه دونه، میشی فداش و آهنگ های فراوان دیگری است. برای دانلود جدیدترین آهنگ های محسن ابراهیم زاده می توانید به سایت شباموزیک مراجعه کنید. در این سایت علاوه بر مجموعه کامل آهنگ های محسن ابراهیم زاده، کلکسیون بی نظیری از آهنگ های پرطرفدار شاد جدید و همچنین آهنگ های خاص و کمیاب را می توانید مشاهده کنید. شبا موزیک بهترین سایت دانلود آهنگ های جدید ایرانی و خارجی است که بدون اتلاف وقت می توانید به آهنگ خواننده مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. با شبا موزیک همواره بهترین آهنگ های فوق العاده زیبا و جدید را دانلود کرده و از دانلود آهنگ های ریمیکس جدید لذت ببرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha