• دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۵
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403022417717
  • خبرنگار : 71951

بررسی مشکلات زیرساختی صنایع شهرستان ورامین

بررسی مشکلات زیرساختی صنایع شهرستان ورامین

ایسنا/تهران مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران به همراه معاون استاندار و فرماندار ویژ شهرستان ورامین از پهنه صنعتی خیرآباد بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این پهنه صنعتی قرار گرفت و راهکارهای لازم برای تسریع و رفع برخی موانع ارائه شد.

در این نشست که امروز ۲۴ اردیبهشت ماه به میزبانی فرمانداری ورامین برگزار شد، مسائل مربوط به شهرک‌های صنعتی شهرستان ورامین مورد بررسی قرار گرفت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ورامین و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط مشکلات شهرک‌ صنعتی چرمشهر و سالاریه و ناحیه صنعتی ملا آقایی و پهنه صنعتی خیرآباد را مورد پیگیری قرار دادند.

«سعید صادقی«مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه ساماندهی لکه صنعتی را ارائه داد و تصریح کرد: ایجاد و توسعه شبکه فاضلاب، اقدامات پیشگیرانه برای حفاظت از محیط زیست توسط سرمایه‌گذاران امری لازم و اجتناب‌ناپذیر است.

صادقی، خاطر نشان کرد: رعایت ضوابط زیست محیطی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستلزم تعامل و همکاری بیشتر است تا واحدهای تولیدی بدون هیچ دغدغه‌ای به تولید مشغول باشند.

وی با بیان اینکه موضوع تولید، اشتغال و صنعت مورد تأکید مسئولان عالی کشور و استان  نیز است، گفت: مهم‌ترین موضوع حفاظت از محیط زیست در راستای فعالیت‌های تولیدی و صنعتی است.

در این نشست مباحثی همچون جلوگیری از نقل و انتقال، برخورد با واحدهای آلاینده محیط زیست چرمشهر و تعیین تکلیف معضلات دفع پسماند دپو شده در تصفیه خانه شهرک،‌ برخورد واحدهای صنعتی که پساب بدون پیش تصفیه که بیشترین آلایندگی را دارد و آسیب زیادی به محیط زیست وارد می‌کند؛ ساخت و سازهای غیر مجاز بدون مجوز واحدهای صنعتی،‌ پیگیری مسائل و طرح راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی ورامین، مشکلات زیر ساختی ناحیه صنعتی ملا آقایی، مشکلات تصفیه خانه شهرک‌ صنعتی چرمشهر و سالاریه و پهنه صنعتی بحث و تبادل نظر شد و راهکارهای لازم برای رفع موانع ارائه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha