• دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۲:۵۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403022417855
  • خبرنگار : 71469

نکونام: همه می‌خواهند ما ببازیم/ اگر درباره رنگ پیراهنم حرف بزنم خنده‌دار است

نکونام: همه می‌خواهند ما ببازیم/ اگر درباره رنگ پیراهنم حرف بزنم خنده‌دار است

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه «می‌دانستیم که دیدار سختی مقابل فولاد داریم،» گفت: آنها علاقه‌مند بودند که بازی را از ریتم بیاندازند.

به گزارش ایسنا، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی که با برتری یک بر صفر به سود آبی‌پوشان به پایان رسید، اظهار کرد: از هواداران استقلال تشکر می‌کنم این پیروزی متعلق به آنهاست. واقعا انرژی و نیرویی که امروز به تیم ما دادند خیلی به ما کمک کرد و خداراشکر که شرمنده آنها نشدیم و با عشق این سه امتیاز را به آنها تقدیم می‌کنیم.

وی افزود: می‌دانستیم که بازی سختی است چون فولاد برای سقوط نکردن مقابل ما ظاهر شده بود و بازیکنان این تیم دوست دارند وقت بازی و شرایط بازی را به نفع خود اختصاص دهند و علاقه‌مند هستند که بازی را از ریتم خارج کنند. در این مورد با بازیکنان صحبت کرده بودیم تا بتوانیم با سرعت دادن به بازی از این اتفاق جلوگیری کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به اینکه هر چند در نیمه اول تیمش دارای موقعیت گل بود اما از شرایط بازی راضی نبود، عنوان کرد: نیمه دوم با صحبت‌های انجام شده بازی بهتر شد، موقعیت خلق کردیم، کاملا در زمین حریف بودیم و اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما تمام تمرکز ما این بود که بازی را ببریم چرا که بازیکنی برای تعویض نداشتیم و شرایط در دقایق پایانی برای ما سخت شد.

نکونام افزود: جز یک صحنه موقعیتی به حریف ندادیم و در دقایق پایانی نیز می‌توانستیم روی ضد حمله به گل برسیم. سازمان و شکل خوبی داشتیم و توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی با بیان اینکه «به هوادران تیم استقلال می‌گویم که همه دوست دارند ما ببازیم و هر جوری که فکرش را بکنید برای ما داستان بسازند تا نتیجه نگیریم،» اظهار کرد: نیاز داریم که تمرکز کنیم و کار خود را انجام دهیم. تیم ما وظیفه دارد که برای هواداران پیروز شود. باید خود را برای اتفاقات بازی آماده کنیم و تمرکز داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با تاکید بر اینکه تا اینجای لیگ نیز تیمش فوق‌العاده کار کرده، گفت: اگر شرایط استقلال ایده‌آل بود خیلی زودتر جشن قهرمانی گرفته بودیم. دوست ندارم به عقب بگردیم. همه چیزهای کوچک و بزرگ را وسط می‌کشند تا ما نتیجه نگیریم. برای استقلال می‌خواهند مو را از ماست خارج کنند، نمک و شکر را از هم جدا کنند و بازی سایر تیم‌ها با هوادار برگزار شود. برای استقلال همه قوانین جابجا می‌شود اما برای حریف اینگونه نیست. بازی استقلال در دستگردی بدون هوادار برگزار شد پس چرا دیدار دیگر با تماشاگر برگزار می‌شود؟

نکونام ادامه داد: افرادی هستند که طرف آن رنگ هستند و در فوتبال تصمیم گیرنده هستند و امیدواریم شرایط به گونه‌ای باشد که هر تیمی لیاقت دارد، قهرمان شود.

نکونام در مورد داوری نیز گفت: داوری که خوب و قوی است نیاز ندارد در مورد وی صحبت شود. داور این دیدار از داوران بین‌المللی فوتبال و فوق‌العاده است و می‌دانیم که اگر اشتباهی نیز داشته باشد، فوتبالی است و به همین دلیل همواره نسبت به وی اعتماد کامل وجود دارد.

وی در خصوص عملکرد تورانیان، بازیکن تیمش نیز بیان کرد: سامان بازیکن آینده‌داری است و بازی اول او نبود و قطعا در آینده بازی‌های درخشانی خواهد داشت و عملکردش همان بود که ما می‌خواستیم و شاید در حضور تماشاگران فشار وجود داشته باشد اما فوق‌العاده عمل کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد تمدید بازیکنان این تیم عنوان کرد: مشکلی نداریم و باشگاه به بازیکنان از سال قبل بدهی دارد و منتظریم فعالیت‌های جابجایی صورت گیرد و بازیکنان برای تسویه حساب و تمدید اقدام کنند. بازیکنانی که در استقلال حضور دارند به دلیل مردانگی‌ای که به خرج دادند در تیم باقی خواهند ماند، مگر اینکه بازیکنی خودش نخواهد در استقلال بماند. با توجه به مصدومیت‌ها و اتفاقاتی که رخ داده لیست استقلال جا دارد و امیدواریم لیست به شرایط سابق خود بازگردد و بازیکنان بیشتری داشته باشیم. چگونه با ۱۹ بازیکن قصد داریم در آسیا حضور پیدا کنیم و مقابل تیم‌های بزرگی که ۱۵ بازیکن خارجی دارند بجنگیم؟ از همه بازیکنان درخواست و به باشگاه نیز اعلام می‌کنم که همه بازیکنان در تیم بمانند.

نکونام در خصوص مسائل و حواشی مطرح شده به ویژه در مورد رنگ پیراهنش قبل از دیدار مقابل فولاد خوزستان، اظهار کرد: چون برخی مسائل نتیجه بخش بوده برخی به این روند ادامه می‌دهند. می‌گویند بیانیه ندهید، مصاحبه می‌کنند، می‌گویند مصاحبه نکنید، مدیر رسانه‌ای حرف می‌زند و برخی افراد صحبت می‌کنند که همه چیز از کنترل خارج است و شرایط خوبی برای فوتبال نیست. کاملا فوتبالی می‌گویم و صرفا در مورد استقلال و پرسپولیس نیست.

وی با اشاره به اینکه رقابت با یحیی گل‌محمدی و اوسمار رقابتی است که باعث پیشرفت وی هم در آینده می‌شود، خاطرنشان کرد: می‌جنگیم و امیدواریم هر تیمی لیاقت دارد، قهرمان شود. ما زحمت می‌کشیم و این مسائل وجود دارد و به بازیکنان گفته بودم آمادگی هر چیزی را داشته باشند. برخی مسائل برای بر هم زدن تمرکز بازیکنان من است. باید بگویم این مسائل روی بازیکنان استقلال تاثیر نمی‌گذارد. طرف خود را می‌شناسیم چون از جنس فوتبال هستیم.

نکونام در مورد آخرین وضعیت آرمین سهرابیان، توضیح داد: مرادمند می‌توانست امروز بازی کند اما اگر بازی می‌کرد ممکن بود سه بازی آینده را از دست بدهد. آرمین سهرابیان هم اینگونه بود و امروز می‌توانست بازی کند. برای من سلامتی بازیکنم مهم بود و به آینده بازیکن توجه می‌کنم که با آینده او بازی نشود. ریسک نمی‌کنم و هر بازیکنی سالم باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد و شرایط بازیکنان خداراشکر در حال بهبود است.

وی مجددا در پاسخ به سوالی مبنی بر حواشی رنگ مشکی پیراهنش در دیدار مقابل فولاد خوزستان تاکید کرد: در مورد حاشیه سوال نپرسید. خنده‌دار است اگر بخواهم در این مورد حرف بزنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۵ ۰۹:۳۵

واقعا بعضی از بازیکنان مانند فخرالدینی و حامدی فر و رمضانی و در حدو اندازه استقلال نیستند و باید از تیم کنار گذاشته شوند. استقلال خوب بازی نمی کند و باید حداقل چهار بازیکن بزرگ به استقلال اضافه شود.

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۵ ۱۰:۰۳

آقا جواد، بردی، نوش جونت. اگر قهرمان شدی، حق شماست. اگر قهرمان نشدی، قول بده در مسیر ورزش، سالم حرکت کنی. انسان بودن، حق است.