• دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۲:۵۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403022417857
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

خانه‌ اجاره‌ای استقلال و پرسپولیس/ تایید فساد یک تیم‌لیگ برتری!

خانه‌ اجاره‌ای استقلال و پرسپولیس/ تایید فساد یک تیم‌لیگ برتری!

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال موفق شد در دیدار مقابل فولاد خوزستان با نتیجه یک بر صفر پیروز شود و مجددا بالاتر از پرسپولیس به صدر جدول لیگ برتر فوتبال ایران بازگردد.

تیم‌های فوتبال استقلال تهران و فولاد خوزستان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند؛ دیداری که برای استقلال به منزله فرصت بازگشت به صدر جدول لیگ برتر بود و برای فولاد خوزستان نبردی حیاتی برای فاصله گرفتن از قعر جدول و فرار از منطقه سقوط که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

خلاصه بازی استقلال یک - صفر فولاد

تیم فوتبال استقلال با برتری یک بر صفر برابر فولاد در آخرین بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر با 60 امتیاز به صدر جدول رده‌بندی بازگشت و جایگاه خود را از پرسپولیس پس گرفت.

نتایج هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال/ کولاک نساجی در اهواز و بازگشت استقلال به صدر

در ادامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، امروز سه دیدار در تهران، اصفهان و اهواز برگزار می‌شود.

رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال امروز (دوشنبه) با سه دیدار پیگیری شد. در مهمترین بازی امشب استقلال در خانه پذیرای فولاد بود. در دیدارهای دیگر ذوب‌آهن با پیکان و استقلال خوزستان با نساجی روبرو شدند.

تختی تهران میزبان لیگ برتر فوتبال در فصل جدید

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: امسال ورزشگاه تختی میزبان لیگ برتر فوتبال برای تیم‌های تهرانی خواهد بود.

علی جوادی در نشست خبری که امروز (دوشنبه) در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد، درباره برخی حواشی ایجاد شده در خصوص برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بدون حضور بانوان در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: این موضوع در شورای تامین مطرح شده بود و تاکید همه بر حفظ کرامت بانوانی بود که فضا در ورزشگاه آزادی برای بانوان فراهم شده که باید با کرامت حضور پیدا کنند. در این زمینه نامه‌ای را وزیر ورزش به ریاست فدراسیون فوتبال ارائه دادند مبنی بر اینکه فدراسیون برنامه‌ای فوتبال آماده کند. در این نامه تدوین شده بود که نقش کانون های هواداری باید پررنگ دیده شود تا زیرساخت های لازم برای حضور بانوان علاقه‌مند به تیم های فوتبال در ورزشگاه ها فراهم شود.

واکنش فدراسیون دوومیدانی به انتخاب سرمربی والیبال!

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال جوانان به عنوان سرمربی تیم ملی دوومیدانی زنان را بیشتر در بخش مشاوره‌ای دانست.

فدراسیون دوومیدانی در خبری اعلام کرد که پدیده بلوری‌زاده به عنوان سرمربی تیم ملی دوومیدانی زنان انتخاب شده است. این در حالی است که بلوری‌زاده پیش از این به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال دختران ایران در رده جوانان انتخاب شده است و با این تیم مدت‌هاست که کار می‌کند و قرار است به مسابقات اعزام شود.

حجازی مجوز نگرفت/ رحمتی، سرپرست موقت استقلال

مربی استقلال به عنوان سرپرست موقت این تیم انتخاب شد.

آتیلا حجازی پس از تغییر و تحولات مدیریتی در استقلال به جای نصرالله خواجه‌گیری به عنوان سرپرست آبی‌پوشان انتخاب شد اما تاکنون مجوز حضور او صادر نشده است.

اسبقیان: مبارزه با فساد دراولویت وزارت ورزش است/ موضوع باشگاه فوتبالی برای سال ۱۴۰۰ است

معاون وزیر ورزش می‌گوید که نمایندگان فدراسیون جهانی ژیمناستیک، از نحوه برگزاری انتخابات این فدراسیون در ایران راضی بوده‌اند.

محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزیر ورزش،‌ پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک اظهار کرد: خدای بزرگ را شاکر هستیم که ۱۸ مجمع انتخاباتی قرار بود برگزار شود که با فضل الهی و رهنمودهای وزیر ورزش و همکاری خوب کمیته ملی المپیک، تا الان ۱۱ فدراسیون را تعیین تکلیف کردیم. به زودی یعنی فردا هم مجمع فدراسیون انجمن‌های رزمی را برگزار می‌کنیم که دوازدهمین فدراسیون خواهد بود.

دلیل برکناری هاکان دمیر مشخص شد/ جواد داوری: با سرمربی جدید ۲ ساله می‌بندیم

رئیس فدراسیون بسکتبال درباره دلایل برکناری هاکان دمیر، سرمربی ترکیه‌ای تیم ملی ایران صحبت کرد و از بستن قرارداد دو ساله با سرمربی جدید خبر داد.

جواد داوری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تصمیم فدراسیون بسکتبال برای قطع همکاری با هاکان دمیر و تغییر مجدد سرمربی تیم ملی ایران، توضیح داد: حقیقت این است که آقای هاکان با یک شرایط خاصی کار خود را با تیم ملی آغاز کرده و کمک زیادی هم به پیشبرد برنامه‌های ما کرد. تغییرات زیادی در تیم ملی داشتیم. زمانی که دمیر کار خود را در تیم ملی آغاز کرد شرایطی چون مصدومیت حامد حدادی هم وجود داشت. به نظر من اگر بازی‌ با فیلیپین را با همان یک امتیازی که باخیم می‌بردیم، شرایط برای دمیر کاملا متفاوت می‌شد اما کمی بدشانسی آورد.

اینچه‌درگاهی رییس فدراسیون ژیمناستیک شد

رئیس فدراسیون ژیمناستیک ایران مشخص شد تا بلاتکلیفی‌های این رشته پس از سالها به پایان برسد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک ۲۴ اردیبهشت به ریاست محمد شروین اسبقیان معاون قهرمانی وزارت ورزش و با حضور مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و نماینده فدراسیون جهانی ژیمناستیک برگزار شد.

تذکر رئیس مجمع ژیمناستیک به اینچه‌درگاهی!/ "من نبودم تا از ۱۰ میلیارد به درستی استفاده شود"

انتخابات فدراسیون ژیمناستیک در سالن آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است.

در جریان مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک، زهرا اینچه درگاهی اولین کاندیدا در ابتدای سخنان خود قهرمانی تیم ملی ترامپولین را تبریک گفت و اظهار کرد: من حرف‌های خودم را با یک سوال آغاز می‌کنم. من که هستم؟ من ۴۶ سال از حضورم در ژیمناستیک می‌گذرد و از این رشته هستم. امروز اینجا هستم که اگر شایسته شما بودم باز هم ۴ سال دیگر بمانم. معرف من که بوده؟ هیچ کس معرف من نیست و می‌خواهم به این رشته کمک کنم. چرا اینجا هستی؟ اینجا هستم که با تجربه و دانش رئیس فدراسیون شوم. 

۶ آزادکار آمریکا در المپیک پاریس را بشناسید

ترکیب ۶ نفره کشتی آزاد آمریکا در المپیک پاریس مشخص شد.

رقابت های جهانی کشتی آزاد گزینشی المپیک در استانبول ترکیه به پایان رسید و ۱۸ آزادکار دیگر در آخرین فرصت برای کسب سهمیه المپیک،‌ موفق شدند سهمیه حضور در المپیک پاریس را برای کشورشان دریافت کنند.

ستاره النصر در راه بازگشت به فوتبال اروپا

ستاره سنگالی النصر از وضعیت خود در این تیم راضی نیست و قصد دارد که به فوتبال اروپا برگردد. سادیو مانه یکی از خریدهای بزرگ لیگ عربستان در تابستان سال قبل بود.

مانه تصمیم گرفت که از بایرن مونیخ جدا شود تا پیراهن النصر را برتن کند اما نتوانسته در این تیم انتظارات را برآورده کند به طوری که حتی برای مقطعی با هواداران تیم عربستانی به مشکل خورد و کریستیانو رونالدو برای برطرف کردن این مشکل واسطه شد.

هیجان پرواز!

ورزش پاراگلایدینگ یا پاراگلایدر حدود ۳۰ سال است که به ایران وارد شده و در این مدت توانسته علاقمندانی را به خود جذب کند با این حال این رشته پرهیجان هنوز برای برخی مردم ناشناخته است. یک روز بر فراز سایت پرواز شهید عسگری در وردآورد با تعدادی از ورزشکاران و مربیان این رشته همراه شدیم تا در مورد هیجان پرواز با پاراگلایدر صحبت کنند.

پرواز با بال‌های برزنتی!

نترسید، ‌پرواز کنید. شاید کمی سخت باشد اما تجربه نکردن، آرزو داشتن و در حسرت حس پرواز بودن سخت‌تر است...

بعضی‌ها عاشق هیجانند. برایشان خیابان، بیابان، کوه، دشت و دره فرقی ندارد همه جا دنبال هیجان می‌گردند، دنبال آدرنالین! کسانی هم دوست داشتند، می‌توانستند دو بال داشته باشند برای پرواز و اوج گرفتن در آسمان آبی؛ فارغ از جاذبه زمین، معلق شدن در هوا! شاید بارها چشم‌مان به کسانی خورده باشد که با چترهایی پارچه‌ای رنگارنگ در آسمان پرواز می‌کنند و با خودمان بگوییم چه دیوانگانی! اما اینان همان شیفتگان هیجان و پروازند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha