• سه‌شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۰:۴۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403022517881
  • خبرنگار : 50441

مهدی رجب‌زاده:

تماشاگران فجر مودب و وصف ناپذیرند

تماشاگران فجر مودب و وصف ناپذیرند

ایسنا/فارس سرمربی فجرشهید سپاسی پس از پیروزی دوشنبه شب و صدرنشینی در جام آزادگان، به تمجید از تماشاگران تیمش پرداخت.

مهدی رجب زاده، ۲۴ اردیبهشت در کنفرانس خبری پس از بازی با مس شهربابک اظهار کرد: بازی سنگینی بود. در لیگ یک فاصله تیم‌ها کم است و مس شهربابک هم از تیم‌هایی است که در بازی رفت هم ما را اذیت کرد و اگر دروازه‌بان ما در دقیقه آخر پنالتی را مهار نمی‌کرد، به این تیم می‌باختیم.

وی افزود: تیم مس به دنبال بازی هوایی نیست و روی زمین ما را اذیت کرد. با اینکه با بازیکنان صحبت کرده بودم و هشدارهای لازم را گوشزد کرده بودم، اما نتوانستیم روی توپ‌گیری از این تیم خوب عمل کنیم و آن‌ها خیلی خوب در حمله ظاهر شدند. البته بعد از گل زودهنگامی که دریافت کردیم بازی را بستیم و خوشحالم که بازیکنان پس از این گل، خودشان را کنترل کرده و به بازی برگشتند.

سرمربی فجر در خصوص نیمه دوم نیز گفت: در نیمه دوم تغییری در میانه میدان ایجاد کردیم و وسط زمین را با سه هافبک در اختیار گرفتیم و همین باعث شد تا بتوانیم موقعیت‌های بیشتری هم ایجاد کنیم.

تماشاگران فجر مودب و وصف ناپذیرند

رجب‌زاده بزرگترین ایراد تیمش را موقعیت سوزی عنوان کرد و گفت: فکر می‌کنم در دقایقی از بازی بازیکنان ما روی شکم سیری بازی کردند. باید یادمان باشد که فوتبال، روی بی رحمی هم دارد و ممکن است از دست دادن یک موقعیت گران تمام شود.

کاپیتان سابق فجرسپاسی و ذوب آهن ادامه داد: هر کسی بازی امروز را تماشا کرد، قطعا از آن لذت برد چون هم تاکتیکی بود و هم جو پر شور و هیجانی بر آن حاکم بود.

وی در تمجید از تماشاگران تیمش نیز گفت: نمی‌دانم طرفداران فجر را چگونه توصیف کنم. آن‌ها در کمال ادب و احترام، ۹۰ دقیقه تیمشان را تشویق کردند و دست همه آن‌ها را می‌بوسم. قول می‌دهم همه ما تا پای جان مایه بگذاریم تا در انتهای فصل، این هواداران را به آرزوی قلبی‌شان برسانیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha