• سه‌شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403022517914
  • خبرنگار : 50163

تخصیص پروژه برای ۷۰۰۰ واحد مسکونی با ‌الگوی جدید چندخانواری‌ در زنجان

تخصیص پروژه برای ۷۰۰۰ واحد مسکونی با ‌الگوی جدید چندخانواری‌ در زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده است، گفت: ۷۰۰۰ واحد باقی‌مانده نیز با تامین زمین با الگوی جدید چندخانواری تخصیص پروژه خواهد شد.

جعفر قزوینیان امروز (سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی چهار سال در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲واحد مسکونی در قالب ملکی، استیجاری، مسکن روستایی در استان زنجان تولید خواهد شد که از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است.

وی تصریح کرد: سهم استان زنجان از برنامه چهار ساله و ساخت واحد مسکونی در بخش شهری در سه قالب خودمالکی، بازآفرینی شهری و حمایتی ساخته خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: برنامه تولید مسکن شهری در قالب بخش خصوصی (خودمالکی ۱۲ هزار و ۲۸ واحد مسکونی) مشخص شده و در محلات هدف بازآفرینی شهری نیز ۹ هزار و ۲۱ واحد است.

قزوینیان یادآور شد: همچنین سهم کل استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن شهری در قالب مسکن حمایتی توسط دولت ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی تعیین شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده است، گفت: ۷۰۰۰ واحد باقی‌مانده نیز به زودی با الگوی جدید چند خانواری با تامین زمین، تخصیص پروژه خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه هدف‌گذاری ما بر این است که به صورت خیلی شفاف پاسخگوی متقاضیان باشیم، خاطرنشان کرد: ارتباط با متقاضیان نهضت ملی مسکن توسط این اداره‌کل تقویت و مسائل به صورت خیلی شفاف بیان خواهد شد.

قزوینیان، با بیان اینکه ما مشکلات را نفی نمی‌کنیم ولی باید متقاضیان نیز شرایط را درک کنند، بیان کرد: از ظرفیت متقاضیان به عنوان نماینده همراه در بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان استفاده می‌شود تا از این طریق اطلاع‌رسانی لازم از روند اجرایی پروژه‌ها به متقاضیان انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha