• سه‌شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۹
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403022518056
  • خبرنگار : 50567

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

مهلت ارسال آثار برای رویداد ایده پردازی اجتماعی هرمزگان تمدید شد

مهلت ارسال آثار برای رویداد ایده پردازی اجتماعی هرمزگان تمدید شد

ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه برگزاری نخستین رویداد ایده‌پردازی اجتماعی در هرمزگان تمدید شد.

احسان کامرانی امروز (۲۵ اردیبهشت ماه)، در دومین جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد استان، با اشاره به انتشار فراخوان برگزاری نخستین رویداد ایده پردازی نوآوری اجتماعی استان با همکاری سازمان امور اجتماعی کشور، راهبری اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی و دبیری دانشگاه علمی و کاربردی استان، عنوان کرد: برگزاری نخستین رویداد ایده‌پردازی و نوآوری اجتماعی استان با همکاری سازمان امور اجتماعی کشور با هدف بهره‌گیری از ایده‌های عملیاتی مردمی در حوزه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع نخستین رویداد ایده‌پردازی اجتماعی، زمان ارسال آثار به دبیرخانه برگزاری رویداد تا پنجم خرداد ماه تمدید شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: از کلیه فعالان در حوزه آسیب‌های اجتماعی شامل دانشگاهیان، طلاب، تشکل‌های مردمی، گروه‌های جهادی، سمن‌ها و... دعوت به عمل می‌آید در نخستین رویداد ایده‌پردازی اجتماعی استان با ارسال آثار شرکت کنند.

کامرانی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند ایده‌های نو و جدید خود در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی را به دبیرخانه برگزاری رویداد در دانشگاه علمی و کاربردی استان ارسال کنند.

وی گفت: با توجه به اهمیت مشارکت علاقه‌مندان در نخستین رویداد ایده‌پردازی اجتماعی استان کلیه فرمانداران، دانشگاه‌های استان و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و دبیرخانه برگزاری رویداد اطلاعات رسانی مناسب در این زمینه در دستور کار قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به فراخوان نهضت مشارکت اجتماعی در استان، افزود: اجرای طرح نهضت مشارکت اجتماعی اقدام ارزنده دیگر سازمان امور اجتماعی کشور در استان‌ها با هدف بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌های مردمی، سمن‌ها، گروه‌های جهادی و...فعال در حوزه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد استان، اظهار کرد: شرکت تشکل های مردمی فعال استان در نهضت مشارکت اجتماعی از اهمیت بسزایی برخوردار و ضروری است اطلاع رسانی مناسبی در این زمینه از سوی صداوسیما، فرمانداران، دستگاه‌های اجرایی ذیربط و نمایندگان سمن ها صورت پذیرد.

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: مشارکت تشکل های مردمی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی مصداق تحقق شعار سال است.

در این نشست رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان به عنوان دبیر برگزاری رویداد ایده‌پردازی اجتماعی ایده‌های دریافتی از ابتدای فراخوان تاکنون را تشریح کرد .

همچنین در این نشست درخواست صدور پروانه تاسیس فعالیت دو مؤسسه جدید در حوزه فعالیت های قرآنی و کودکان ایتام بررسی و با دستور معاون سیاسی استاندار تصمیمات لازم نیز در این خصوص این درخواست‌ها اتخاذ شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha