• سه‌شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403022518206
  • منبع : بازار

قیمت تدریس خصوصی شیمی ساعتی/ سال ۱۴۰۳

قیمت تدریس خصوصی شیمی ساعتی/ سال ۱۴۰۳

فرض کنید برای شرکت در یک المپیاد شیمی کشوری پذیرفته شده‌اید. درحالی‌که باید برای امتحانات پایان‌ترم نیز آماده شوید. با این تداخلات ممکن است اضطراب روی مهارت‌های یادگیری شما تاثیر بگذارد.

به گزارش ایسنا به نقل از استاد بانک، در اینجا کلاس خصوصی شیمی ساعتی به شما کمک خواهد کرد.در تمام مقاطع تحصیلی شامل دبستان، راهنمایی و دبیرستان، دانشگاه ردپای شیمی دیده می‌شود. از دبستان تا دبیرستان بیشتر با مسائل کلی شیمی آشنا می‌شوید و در دانشگاه به قلب شیمی می‌زنید. همچنین ممکن است طی این سال‌ها موضوعات درسی مختلفی را تجربه کنید. در این مقاله قصد داریم تمام این موارد را بررسی کنیم. برخی معلم‌های برتر در زمینه تدریس خصوصی این درس را در انتهای مقاله معرفی و همچنین قیمت تدریس خصوصی شیمی ساعتی ۱۴۰۳ را بررسی می‌کنیم.

تدریس خصوصی شیمی؛ از کودکی تا جوانی

شیمی در تمام مراحل زندگی حضور دارد. در دوران دبستان با آزمایش نون کپک زده با شیمی تجزیه آشنا می‌شوید. در دبیرستان شیمی عمومی را یاد می‌گیرید و در دانشگاه بیشتر موضوعات درسی شیمی مانند شیمی عمومی، شیمی آلی، شیمی معدنی، شیمی تجزیه، شیمی فیزیک را می‌خوانید.

شیمی در تمام مقاطع تحصیلی از دبستان، راهنمایی، دبیرستان و دانشگاه همراهتان خواهد بود. آزمایشات دوست داشتنی شیمی با توضیحات معلم خصوصی جذاب‌تر می‌شوند. تدریس خصوصی شیمی به دانش‌آموز یا دانشجو فرصت شکوفایی و یادگیری عمیق می‌دهد.

مهارت های لازم معلم تدریس خصوصی شیمی

معلم خصوصی شیمی باید آنقدر شیمی را دوست داشته باشد که بتواند آن را عمیق و در عین حال کاملا ساده به شاگردش تدریس کند. مهارت‌های یادگیری، حل مسئله، تفکر انتقادی و آزمایش بین دانش‌آموز و معلم می‌تواند یکسان باشد. هر اندازه‌ که معلم بتواند در چالش برخورد با دانش‌آموزان مختلف موفق باشد، به همان میزان شاگردش مهارت حل مسئله و مدیریت کلاس را خواهد آموخت.

تدریس خصوصی شیمی باتوجه‌به نیاز دانش‌آموز و سطح معلم هزینه‌های متفاوتی دارد. این هزینه‌ها شامل شهریه، هزینه رفت و آمد، هزینه کتاب و جزوه است. مهارت یک معلم خصوصی خوب در تعدیل این هزینه‌ها برای دانش‌آموز خواهد بود. به‌ این روش که جزوات و کتاب‌های مشخصی را آماده دارد و با تدریس آنلاین، هزینه رفت و آمد را کم می‌کند. این مهارت، مهارت مدیریت مالی و برنامه‌ریزی مناسب با بودجه دانش‌آموز است که معلم از آن بهره می‌برد.

این مهارت‌ها در مقاله How to Find a Chemistry Tutor از وب‌سایت Khan Academy که به بررسی نحوه پیدا کردن معلم خصوصی شیمی می‌پردازد، آمده است. مهارت‌هایی که به نفع معلم هم هستند و برای او شهرت و دانش‌آموزان بیشتر به ارمغان می‌آورد.

پیدا کردن بهترین معلم خصوصی شیمی

بسته به نیاز و هدف دانش‌آموز معلم‌های شیمی دسته‌بندی می‌شوند. هرچند که بهترین معلم شیمی کسی است که بتواند تمام نیازها را رفع کند، اما هرکسی را بهر کاری ساختند. اگر هدف، آمادگی برای آزمون‌هایی مانند کنکور سراسری یا المپیاد شیمی باشد، نحوه تدریس متفاوت خواهد بود. روش‌های تدریس شامل حضوری، آنلاین، گروهی و فردی هستند. باید ابتدا هدف از تدریس مشخص شود و

قیمت تدریس خصوصی شیمی ساعتی/ سال ۱۴۰۳

سپس برنامه آموزشی چیده و روش تدریس مناسب برای آن برنامه انتخاب شود.

وب‌سایت Care.com با ارائه مقاله The Average Cost of Chemistry Tutoring به ارائه قیمت متوسط ​​تدریس خصوصی شیمی در ایالات متحده بر اساس سطح دانش‌آموز، سابقه مدرس و محل برگزاری کلاس می‌پردازد. چنین وب سایت‌هایی در داخل ایران نیز وجود دارند که در زیر آمده است.

  • ایران مدرس
  • استاد سلام
  • تدریس خصوصی
  • استادبانک

به کمک این پلتفرم‌ها و مخصوصا بزرگترین شبکه معلم خصوصی ایران، یعنی استادبانک قیمت تدریس خصوصی شیمی ساعتی ۱۴۰۳ را متناسب با نیازهای خود پیدا خواهید کرد. در ادامه ۴ نفر از بهترین معلمان شیمی برای مقاطع تحصیلی مختلف در استادبانک معرفی می‌شوند.

طاهری گودرزی؛ ۲ بار برترین استاد در گروه علوم متوسطه اول در فصول مختلف

خانم طاهره گودرزی معلم vip مجموعه استادبانک است. خانم گودرزی با عشق و علاقه شیمی تدریس می‌کند. او معتقد است هر درسی اگر با علاقه تدریس شود، دانش‌آموز سخت‌ترین مباحث را هم یاد می‌گیرد. ایشان سابقه تدریس به دانش‌آموزان المپیادی ورودی کلاس هفتم را به مدت ۱۳ سال دارد.

خانم گودرزی از تمام روش‌های تدریس و مهارت‌های یادگیری که در این مقاله نیز به آن‌ها اشاره شد، استفاده می‌کند. مهم‌ترین مزیت این معلم محدود نبودن به زمان است و دانش‌آموزان می‌توانند در هر ساعتی با او تماس بگیرند. هزینه ۹۰ دقیقه کلاس با او ۶۱۰ تا ۷۲۰ هزار تومان است.

علیرضا تمدنی؛ معلم vip استادبانک

آقای علیرضا تمدنی توانسته است ۱۷ بار برترین استاد در گروه شیمی دبیرستان و کنکور در فصول مختلف شود. او بیش از ۲۰ سال دبیر آموزش و پرورش بوده است و ۴ سال سابقه همکاری با استادبانک دارد. او ۲۹۱۲ جلسه موفق در استادبانک برگزار کرده است. هزینه یک ساعت و نیم کلاس خصوصی با ایشان ۷۲۰ تا ۷۸۰ هزار تومان است.

آرزو دشتی؛ عاشق شیمی که معلم شد

خانم آرزو دشتی در دبیرستان عاشق شیمی شد. این عشق او را تا دکتری پلیمر از دانشگاه امیرکبیر تنها نگذاشت. او به‌دلیل سال‌ها تجربه در این گروه درسی کاملا به مباحث آشنا و به مهارت‌های تدریس شیمی مجهز است. خانم دشتی طی یک سال همکاری با استادبانک توانسته است ۵۰۷ جلسه موفق برگزار کند. هزینه ۹۰ دقیقه کلاس با او ۴۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است.

ابراهیم حجتی؛ روش های نوین تدریس شیمی

آقای ابراهیم حجتی به‌تازگی به مجموعه استادبانک پیوسته است. او با عملکرد عالی خود توانسته به استاد ۴ ستاره این مجموعه تبدیل شود. طی همین مدت کوتاه توانسته ۲۳۵ جلسه کاملا رضایت‌مند با دانش‌آموزان داشته باشد.

روش تدریس آقای حجتی مبتنی بر یادگیری به صورت مفهومی و توضیح مطالب از ساده به مشکل است. به کمک این روش دانش‌آموز راحت‌تر مبحث را یاد می‌گیرد و با تمرین و تکرار کاملا به آن مسلط می‌شود. او سابقه ۲۳ سال تدریس شیمی در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی دارد و همچنین ۵ عنوان کتاب کمک درسی و تستی تالیف کرده است. آقای حجتی برای ۹۰ دقیقه کلاس خصوصی ۳۹۰ تا ۵۰۰ هزار تومان برای مقاطع مختلف تحصیلی دریافت می‌کند.

استادبانک؛ بهترین لیست قیمت تدریس خصوصی شیمی ۱۴۰۳

مانند وب‌سایت Care.com که رنج قیمت تدریس خصوصی معلم‌ها را باتوجه‌به عوامل مختلف نشان می‌دهد. استادبانک نیز قیمت تدریس خصوصی شیمی ساعتی ۱۴۰۳ را با در نظر گرفتن مقطع دانش‌آموز، تخصص معلم، هدف و نیاز تدریس مشخص می‌کند. این پلتفرم که زیر نظر دانشگاه صنعتی شریف و در پارک علم و فناوری این دانشگاه بزرگ کار می‌کند، بهترین پلتفرم برای پیدا کردن معلم خصوصی در کمترین زمان و با کمترین هزینه است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha