• سه‌شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403022518502
  • خبرنگار : 50649

‌دومین یادواره شهدای معلم فارس برگزار می‌شود

‌دومین یادواره شهدای معلم فارس برگزار می‌شود

ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس از برگزاری دومین یادواره شهدای معلم استان فارس در راستای کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان در شیراز خبر داد.

فرشید قاسمی امروز، ۲۵ اردیبهشت‌ماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز با اعلام این مطلب، گفت: توجه به مقام شامخ معلم و اهمیت موضوع شهید و شهادت، باعث شد تا دومین پیش اجلاسیه امیران و سرداران شهید را با هدف تکریم از معلمان شهید اجرا شود.

وی، زمان برگزاری این اجلاسیه را ۲۷ اردیبهشت‌ماه اعلام کرد و افزود: اجلاسیه مذکور با حضور بیش از ۲ هزار معلم جوان از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

مسئول کمیته برگزاری یادواره شهدای معلم و دانش‌آموز استان فارس گفت: سخنران اصلی این مراسم وزیر آموزش و پرورش خواهد بود و یادواره ۴۹۹ شهید معلم برگزار می‌شود و همچنین قرار است به زودی یادواره ۳ هزار و ۷۱۳ شهید دانش‌آموزی استان نیز برگزار شود.

قاسمی با بیان اینکه قریب یک سوم شهدای استان فارس را معلمان و دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند، از برگزاری نمایشگاه‌هایی در کنار یادواره شهدای معلم به منظور افزایش بصیرت و هویت‌افزایی فرهنگیان خبر داد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس نیز در این نشست خبری با بیان اینکه دومین کنگره ملی پانزده هزار شهید استان فارس آبان‌ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، گفت: دومین اجلاسیه معلمان شهید استان فارس در حالی برگزار می‌شود که اولین دوره آن در منطقه اروندکنار با حضور یک‌هزار معلم استان فارس برگزار شد.

ایمان ایمانی‌فرد با اشاره به اینکه به دنبال هویت مضاعف مقام معلم و معرفی معلمینی هستیم، افزود: پویش «همیشه معلم» برای این یادواره راه‌اندازی شد و یک‌هزار اثر از نقاط مختلف استان به دبیرخانه پویش رسید.

وی گفت: نمایشگاه «همیشه معلم» در محل مراسم برپا می‌شود و رونمایی از پوستر همایش علمی پژوهشی و تجلیل از خانواده معزز شهدای معلم استان فارس از دیگر برنامه‌های این یادواره است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha