• سه‌شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۳:۲۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403022518751
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

فصل قراردادهای میلیاردی فوتبالیست‌ها/ والیبالیست‌ها خوش‌شانس هستند؟

فصل قراردادهای میلیاردی فوتبالیست‌ها/ والیبالیست‌ها خوش‌شانس هستند؟

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

به گزارش ایسنا، کاپیتان تیم ملی شمشیربازی گفت: کریستین بائو در گرندپری سئول همکاری خوبی با من نداشت و رفتار غیرحرفه‌ای انجام داد.

علی پاکدامن در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی صعود به رنکینگ سه جهان که برای اولین بار در شمشیربازی اتفاق افتاد، بیان کرد: اتفاق بزرگی برای من و شمشیربازی ایران بود که اولین بار در رنکینگ سه جهان قرار گرفتم. این رنکینگ با حضور در یک یا دو مسابقه به دست نیامد.  ۱۰ مسابقه را در یک سال پشت سر گذاشتم و هر روز تمرین کردم و دوری از خانواده را تحمل کردم و سختی کشیدم.

اعلام زمان پنجره نقل و انتقالاتی فصل ۰۴-۱۴۰۳ فوتبال

زمان نقل و انتقالات فصل ۰۴-۱۴۰۳ فوتبال ایران اعلام شد.

سازمان لیگ فوتبال زمان نقل و انتقالات تابستانی و زمستانی فصل ۰۴-۱۴۰۳ را اعلام کرد.

صعود ۱۷ پله‌ای نوشاد عالمیان در رنکینگ جهانی

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی ۱۷ پله صعود کرد و به رده ۵۱ جهان آمد. پس از مسابقات تنیس روی میز بین المللی عربستان، رنکینگ فدراسیون جهانی به روز شد و نوشاد عالمیان تنها بازیکن ایرانی بود که صعود کرد. 

اعلام آرای کمیته وضعیت/استقلال محکوم شد

کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره چند پرونده‌ صادر کرد.

آرای صادره به شرح زیر است:

*در پرونده شکایت امیرحسین شکوری از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۸ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

فهرست کامل فرنگی‌کارانی که سهمیه المپیک گرفتند/ ایران و مصر در صدر

با پایان پنجره انتخابی المپیک، فهرست کامل کشتی گیران فرنگی برای حضور در المپیک پاریس مشخص شد.

مسابقات کشتی انتخابی المپیک در استانبول ترکیه برگزار شد و چهره کامل کشتی گیرانی که در رشته فرنگی برای کشورشان سهمیه المپیک بدست آوردند، مشخص شد. بر این اساس تنها ایران و مصر کشورهایی بودند که در تمام ۶ وزن المپیکی توانستند جواز حضور در این رقابت‌ها را به دست بیاورند.  

خوش‌شانسی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها چیست؟

ملی‌پوش سابق والیبال معتقد است هرچند تیم ملی فرصت کوتاهی برای آماده‌سازی برای لیگ ملت‌ها داشت و بدون بازی تدارکاتی راهی این مسابقات شده است اما بازیکنان فعلی مدت‌هاست کنار هم بازی می‌کنند و همین موضوع امتیاز مثبتی محسوب می‌شود.

لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ از سه‌شنبه، یکم خرداد ۱۴۰۳ در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود و دهم تیر با معرفی تیم‌های برتر گروه مردان به پایان می‌رسد.

چگینی رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی شد

افشین چگینی در دور دوم انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی موفق شد از سد یوسف بهتری عبور کند و رئیس فدراسیون شود. مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی به ریاست محمد شروین اسبقیان در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری ۶ کاندیدای حاضر در مجمع بودند که حمیدرضا پارسی منش، محمد عسگری و یوسف جاویدان  پیش از رای گیری به نفع یوسف بهتری انصراف خود را اعلام کردند.

ویدیو/ سردار آزمون در آخرین تمرینات رم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در آخرین تمرینات رم حاضر شد و با سایر هم‌تیمی‌هایش تمرین کرد.

حواشی انتخاب عجیب در دوومیدانی/ مطیعی: نیازی به تعامل با والیبال ندیدیم

سرپرست فدراسیون دوومیدانی به انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال جوانان به عنوان سرمربی تیم ملی دوومیدانی زنان واکنش نشان داد و گفت: نیازی به تعامل با فدراسیون والیبال حس نکردم چون قرار نیست خانم بلوری‌زاده وقت آنچنانی برای ما بگذارد.  

فدراسیون دوومیدانی در خبری اعلام کرد که پدیده بلوری‌زاده به عنوان سرمربی تیم ملی دوومیدانی زنان انتخاب شده است. این در حالی است که بلوری‌زاده پیش از این به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال دختران ایران در رده جوانان انتخاب شده است و با این تیم مدت‌هاست که کار می‌کند و قرار است به مسابقات اعزام شود.

برگزاری انتخابات ۶ فدراسیون تا پایان تیر/ رئیس فدراسیون ناشنوایان دو شغله نیست

معاونت توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: سعی داریم تا پایان تیر انتخابات ۶ فدراسیون دیگر را نیز برگزار کنیم تا وضعیت فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند زودتر تعیین تکلیف شود.

محمدشروین اسبقیان ظهر سه‌شنبه در حاشیه برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت: این دوازدهمین مجمع انتخاباتی بود که برگزار شد؛ ۶ فدراسیون باقی مانده که تا پایان تیر انتخابات آن‌ها برگزار خواهد شد. در مورد بولینگ و بیلیارد نیز در حال بررسی هستیم تا زودتر زمان برگزاری انتخابات آن را نیز مشخص کنیم تا پایان تیر دیگر فدراسیونی نداشته باشیم که به صورت سرپرستی اداره شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha