• چهارشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403022618995
  • خبرنگار : 71610

تصاویر گردان‌های القسام از ضربات سنگین به صهیونیست‌ها

تصاویر گردان‌های القسام از ضربات سنگین به صهیونیست‌ها

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز (چهارشنبه) تصاویری را از عملیات‌های متعدد ۲۴ ساعت گذشته خود علیه ارتش رژیم صهیونیستی در شرق «رفح» واقع در جنوب نوار غزه و «جبالیا» در شمال این باریکه منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، ویدئو منتشر شده توسط گردان‌های القسام نشان می‌دهد که در چند عملیات در محورهای نبرد در شرق رفح چند تانک «مرکاوا» و لودر نظامی صهیونیست‌ها توسط رزمندگان آن هدف قرار گرفته و منهدم می‌شوند.

در این تصاویر همچنین شکار نظامیان رژیم صهیونیستی توسط رزمندگان گردان‌های القسام در محورهای مختلف ثبت شده است.

این تصاویر مربوط به عملیات‌های روز سه‌شنبه گردان‌های القسام است؛ روزی که رسانه‌های عبری زبان آن را روز سخت ارتش رژیم اشغالگر در نوار غزه توصیف کردند.

پیش از این ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که طی درگیری‌های ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه یک نظامی آن به هلاکت رسیده و ۱۳ نظامی دیگر زخمی شدند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش آن ارزیابی می‌کنند.

این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک‌ هفته‌ای در اول دسامبر بار دیگر ازسرگرفته شد.

طی این مدت و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش به‌اصطلاح افسانه‌ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.

به‌رغم سانسور شدید نظامی، رسانه‌های عبری هر از چند گاهی گزارش‌هایی درباره میزان تلفات ارتش رژیم صهیونیستی منتشر می‌کنند که با آمار و ارقام رسمی مغایرت دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha