• چهارشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403022619177
  • خبرنگار : 71460

بهترین دروازه‌بان جهان بازگشته است

بهترین دروازه‌بان جهان بازگشته است

آس اسپانیا به بازگشت تیبو کورتوا به بهترین فرم خود قبل از فینال لیگ قهرمانان اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، آنچلوتی، کورتوا را برای فینال ومبلی می‌خواهد. این دروازه‌بان بلژیکی که دوران مصدومیت را سپری کرده است، در دیدار با آلاوس در ترکیب تیمش قرار گرفت و  اعتماد به نفس، چابکی و قدرت بدنی‌اش را نشان داد و مهمترین چیز این است که هیچ اثری از مصدومیت اکنون وجود ندارد. حالا بحث بر سر اینکه از بین لونین و کورتوا کدام یک درون دروازه رئال‌مادرید در فینال لیگ قهرمانان قرار گیرد بسیار داغ شده است.

به گزارش آس، دروازه‌بان بلژیکی در این دیدار ۱۰ سیو داشت و درخشش خوبی از خود نشان داد. او اولین دروازه‌بان مادریدی است که از زمان کاسیاس به این آمار می‌رسد (۱۰ سیو و کلین شیت). اکنون برنامه این است که از دو بازی باقی‌مانده در لیگ، لونین در یکی بازی کند و کورتوا در بازی دیگر. رئال ابتدا با ویارئال بازی خواهد داشت و در ادامه با بتیس بازی می‌کند. هر دروازه‌بانی که مقابل بتیس بازی کند به احتمال زیاد در فینال لیگ قهرمانان بازی خواهد کرد. انتظار می‌رود که لونین در دیدار یکشنبه در ویارئال درون دروازه قرار گیرد و کورتوا در دیدار آخر با بتیس درون دروازه باشد تا در فینال لیگ قهرمانان درون دروازه مادریدی‌ها قرار گیرد.

لونین در این فصل ۳۰ بازی انجام داده و ۱۲ کلین شیت کرده است. درخشش او در دیدار با لایپزیگ یا منچسترسیتی باعث پیشروی مادریدی‌ها در لیگ قهرمانان شد. اگر مادرید در ومبلی است، بیشتر به لطف لونین بوده است ولی حالا دروازه‌بان بلژکی در فینال بازی خواهد کرد. این همان چیزی است که آنچلوتی می‌خواست و می‌خواهد. هیچ بحثی وجود ندارد. 

با وجود آن که قهرمانی رئال مادرید در لالیگا قطعی شده اما این تیم همچنان مقتدرانه حریفان خود را از پیش رو برمی‌دارد. شاگردان آنچلوتی در هفته سی و ششم رقابت‌های لالیگا با ۵ گل آلاوس را در هم کوبیدند. 

تیبو کورتوا در ابتدای فصل رباط صلیبی پاره کرد و این باعث شد تا بازی‌های زیادی را از دست دهد. در غیاب او کپا و لونین برای مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بازی کردند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۸ ۲۳:۴۸

بهترین دروازبانه افرین خیلی خوبی