• چهارشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۷
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403022619183
  • خبرنگار : 71592

شلیک بیش از ۱۰۰ موشک مقاومت لبنان به پایگاه‌های صهیونیست‌ها

شلیک بیش از ۱۰۰ موشک مقاومت لبنان به پایگاه‌های صهیونیست‌ها

در پی حملات سنگین مقاومت لبنان به شمال فلسطین اشغالی آژیر هشدار در این مناطق به صدا درآمد. از جمله اهداف این حملات پایگاه استراتژیک «مرون» است.

به گزارش ایسنا، خبرنگار الجزیره امروز -چهارشنبه- گزارش کرد آژیرهای هشدار در شهرک کریات شمونه رژیم صهیونیستی، مناطق شمالی «سهل الحوله»، مناطقی در الجلیل علیا و نیز دیگر مناطق شمالی فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

اسپوتینک به نقل از یک منبع میدانی گزارش داد بیش از ۱۰۰ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در الجلیل علیا و اصبع الجلیل در راس آن مرون و پایگاه برانیت در نزدیکی مرزهای لبنان شلیک شد.

ارتش اشغالگر اسرائیل نیز اعلام کرد که پرتاب ۶۰ موشک از جنوب لبنان به سمت چندین منطقه در الجلیل علیا را رصد کرده است.

رادیو ارتش اشغالگر نیز گزارش داد همزمان با حملات به پایگاه مرون موشک‌هایی با قدرت انفجار بالا به برانیت شلیک شد و موشک بالداری نیز کریات شمونه را هدف قرار داد.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش کردند دستکم ۱۵ موشک از لبنان به سمت کوه مرون شلیک شد و یک هدف نظامی رژیم صهیونیستی در این کوه هدف قرار گرفت.

خبرنگار المیادین گزارش کرد موشک‌های شلیک شده از جنوب لبنان به یک برج دیده‌بانی هوایی در کوه مرون اصابت کرد.

این رسانه‌ها گزارش کردند آژیر هشدار مجددا در تعداد زیادی شهرک‌های صهیونیستی به صدا درآمد.

خبرنگار المیادین از نفوذ مشکوک پهپادهایی از لبنان به سمت اصبع الجلیل خبر داد و در ادامه اعلام کرد پایگاه رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعا مستقیما از داخل لبنان هدف قرار گرفت.

گروه مقاومت لبنان نیز در بیانیه‌ا اعلام کرد: در حمایت از ملت مقاوم فلسطین در غزه و پشتیبانی از مقاومت قهرمان و شریف آنها در چارچوب تروری که اشغالگران در جنوب مرتکب شدند امروز مقر واحد نظارت هوایی در پایگاه مرون را با ده‌ها موشک کاتیوشا و موشک‌های سنگین و خمپاره‌های توپخانه هدف قرار دادیم و تجهیزات قبلی و جدید آنها را منهدم کردیم که بخش‌هایی از آنها کاملا از کار افتادند.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین در بیانیه دیگری از حمله مستقیم به مقر فرماندهی تیپ ۹۱ در پادگان برانیت و نابودی بخشی از آن خبر داد. این حمله با موشک‌های سنگین صورت گرفت.

حزب‌الله لبنان همچنین اعلام کرد که سامانه‌های فنی و تجهیزات جاسوسی را در یک مقر راداری اشغالگران در مزارع شبعای اشغالی هدف قرار داده و تاکید کرد که مبارزانش تجهیزات اشغالگر را در این سایت منهدم کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha