• چهارشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403022619184
  • خبرنگار : 50589

مطهری: ستاره‌های تراکتور، هوادارانش هستند/ عبدی را تا پایان فصل نداریم

مطهری: ستاره‌های تراکتور، هوادارانش هستند/ عبدی را تا پایان فصل نداریم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تنها جامی که برای تراکتور مانده جام حذفی است و دوست دارم هواداران فردا با نمادهای تراکتور در ورزشگاه حضور پیدا کنند و از ما حمایت کنند.

به گزارش ایسنا، حمید مطهری، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری قبل از بازی با مس رفسنجان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار کرد: شعار من روز اول که به تبریز آمدم این بود که دوست دارم کم حرف بزنم و بیشتر عمل کنم. مس رفسنجان تیم خوب و قابل احترامی است اما ما تراکتور هستیم؛ یک تیم بزرگ با تماشاگرانِ عاشق. اینها ستاره‌های تیم ما روی سکوها هستند و توقع دارم فردا تشریف بیاورند و با انرژی مثبتشان تیم را حمایت کنند. تنها جامی که برای تراکتور مانده جام حذفی است و دوست دارم با نمادهای تراکتور در ورزشگاه حضور پیدا کنند و از ما حمایت کنند.

او ادامه داد: همه تمهیدات اندیشیده شده و بعد از ظهر امروز آخرین جلسه آنالیزمان را داریم تا بازیکنان برای تک تک لحظات توجیه شوند. ان‌شاءالله به خوبی سعی می‌کنیم که همه نقاط را پوشش دهیم تا تیم ما ضربه نخورد.

«دوست دارید بازی در ۹۰ دقیقه تمام شود یا وقت‌های اضافه؟» مطهری در پاسخ به این سوال گفت: با توجه به فشردگی بازی‌ها خیلی دوست داریم که در ۹۰ دقیقه کار را تمام کنیم ولی فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است.

او در پاسخ به این سوال که آیا مشکل تمرین یک روز قبل از بازی در ورزشگاه یادگارامام حل شده است؟ گفت: بله! مشکل تمرین حل شده است.

او درباره گل نخوردن تیمش در بازی‌های اخیر گفت: اول لطف خداوند بزرگ بود و بعد تلاش بچه‌ها و کادر فنی و مدیریت. بازیکنان تمام وقت خودشان را در اختیار کادر فنی گذاشته‌اند و شبانه روز وقت گذاشتیم. کار را جلو می‌بریم و سعی می‌کنیم تیم واقعی تراکتور باشیم و نتیجه همه آنها شده نتایج اخیر و از این بابت از بازیکنان سپاسگزاریم.

سرمربی موقت تراکتور گفت: در بخش دفاعی از لحاظ دفاع تیمی سعی کردیم این را در تیم جا بیندازیم و در مجموع تیم همه وظایف دفاعی را خوب انجام می‌دهند.

مطهری درباره عملکرد حسین پورحمیدی گفت: او هم از لحاظ رفتاری و فنی خیلی خوب است. وقتی در تیم ملی هم بودم حسین نفراتی بود که دعوتش می‌کردیم و الان با آرامش خاطر بیشتری بازی می‌کند. ممنون از هواداران بابت جوی که ایجاد کرده‌اند.

«پنالتی زن تیم چه کسی است؟» مطهری در پاسخ به این سوال گفت: قبل از بازی تعیین می‌کنیم. پنالتی زن داریم اما بنا بر شرایط بازی تعیین می‌کنیم. بعضی از بازیکنان در برخی بازی‌ها حس خوبی دارند.

او در پاسخ به این سوال که مدت قراردادش با تراکتور چقدر است و آیا مشروط به آمدن یا نیامدن یحیی گل‌محمدی است؟ گفت: سمت برای من مهم نیست، قبلا هم گفته‌ام.

او درباره غایبان بازی فردا گفت: مهدی عبدی را در اختیار نداریم. فکر می‌کردیم می‌رسد اما اتفاق نادری برایش رخ داده و فکر می‌کنم فصل را از دست داده است. مشکل مینیسک خارجی دارد که یک آسیب دیدگی قدیمی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha