• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۰
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1403022619195
  • خبرنگار : 71506

میرعمادیان:

تصمیم فدراسیون کشتی و کادر فنی درباره حسن یزدانی عاقلانه بود

تصمیم فدراسیون کشتی و کادر فنی درباره حسن یزدانی عاقلانه بود

مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد، با بیان اینکه تصمیم فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم ملی برای اعزام حسن یزدانی به تورنمنت مجارستان عاقلانه بود، گفت: لازم است او پس از جراحی کتف و دوری چند ماهه از میادین، در میدانی محک بخورد که از سطح متوسطی برخوردار باشد.

مصطفی میرعمادیان در گفتگو با ایسنا، درباره اعزام حسن یزدانی به تورنمنت رنکینگ مجارستان برای مشخص شدن وضعیت کتف او پس از انجام عمل جراحی و دوری چند ماهه از میادین کشتی پیش از المپیک پاریس، اظهار کرد: به اعتقاد من تصمیم فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم ملی درباره حسن یزدانی عاقلانه و با تدبیر بود. آن‌ها بحث برگزاری انتخابی را کنار گذاشتند و اعلام کردند یزدانی به تورنمنت مجارستان برود، اگر کتف او در شرایط خوبی بود و به او اجازه رقابت با حریفان را داد به المپیک می‌رود، در غیر اینصورت با توجه به زمان کم تا المپیک، بحث انتخابی رو در رو به نظر من منتفی است و نفر بعدی مد نظر کادر فنی وارد می‌شود و تصمیم دیگری گرفته خواهد شد.

مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران، افزود: سلامت حسن یزدانی برای جامعه کشتی در آستانه المپیک اهمیت زیادی دارد. او مدت ها به دور از میادین بوده و وضعیت جسمانی او در میدان مبارزه برای فدراسیون و کادر فنی و حتی خود او نامشخص است که با اعزام به تورنمنت رنکینگ مجارستان که سطحی در حد متوسط دارد، تا حد زیادی مشخص خواهد شد.

میرعمادیان، تصریح کرد: بهترین تصمیم این بود که او به تورنمنت متوسطی در حد مجارستان اعزام می‌شد تا با حریفانی 50 یا 60 درصد قدرتمند روبرو شود تا وضعیت کتف او در میدان مبارزه مشخص شود. اگر او به تورنمنت هایی مثل ایتالیا یا لهستان می‌رفت که سطح بسیار پایین‌تری داشتند و یزدانی با یک دست همه رقبا را شکست می‌داد، طبیعتا کمکی به او، کادر فنی و فدراسیون کشتی برای روشن شدن وضعیت کتفش پیش از المپیک نمی‌کرد.

مربی مازندرانی رده های مختلف تیم‌های ملی کشتی ایران همچنین گفت: المپیک رویداد بسیار مهم و سختی است که همه رقبا با بهترین شرایط به میدان می‌آیند و اگر کشتی‌گیری در شرایط مطلوب نباشد، قطعا کار بسیار سختی خواهد داشت، کما اینکه در دهه‌های پیش عبدالله موحد یا علیرضا دبیر با کتف مصدوم به نتیجه دلخواه نرسیدند. البته الان عمل پیشرفت زیادی کرده و خدا را شکر یزدانی از مرحله ریکاوری بعد از جراحی به طور کامل عبور کرده است اما باید در یک رویداد با سطح کیفی متوسط به میدان برود تا وضعیت او در زیر فشار مبارزه مشخص شود.

وی خاطرنشان کرد: خدا را شکر با توجه به اخبار منتشر شده، یزدانی روند بسیار خوبی را طی کرده و با همه وجود امیدواریم او با قدرت به میادین بازگردد و در تورنمنت مجارستان بهترین عملکرد را داشته باشد تا با قدرت راهی المپیک شود و به خوشرنگ‌ترین مدال برسد. قطعا هدف فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم ملی این است که یزدانی یا سایر کشتی‌گیران در بهترین شرایط عازم المپیک شوند و به بهترین مدال‌ها برسند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۹ ۱۲:۲۰

یزدانی خودش نباید شرکت کنه ورزش سنگین باید براره برای المپیک بعد

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۹ ۱۳:۳۶

این‌المپیک‌سهم‌قاسمپوره‌انشاالله ‌حسن‌خوب‌بشه‌برای‌جهانی‌بعدالمپیک‌والمپیک۲۰۲۸آماده‌وقبراق‌آخرین‌طلاروبگیره‌وبازنشست‌بشه

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۹ ۱۳:۳۷

در مسابقات رنکینگ مجارستان در سه هفته اینده در وزن 86کیلو 13 کشتی گیر حضور جمعا حضور دارند که نفر اول وسوم رنکینگ 86 هستند بعلاوه بلغارستان وگرجستان و ژاپن و ازبکستان و یک جوان تازه کار از امریکا. درصورت کسب مدال طلا در این تورنمنت میشود روی مدال المپیک حساب کرد.برای مدال طلا باید فکری به حال ارون بروکس امریکائی کرد که در دومبارزه با دیوید تیلور سه بار او را خاک کرد!خاک کردن ارون بروکس امریکائی خودش مسئله ایست!

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۹ ۱۷:۱۳

برد تیم ملی و یزدانیها تو چرخه هست تورنومترها رو هم میبره