• چهارشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403022619224
  • خبرنگار : 71516

۱۲ کشته در عملیات ترکیبی مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها در شمال غزه

۱۲ کشته در عملیات ترکیبی مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها در شمال غزه

گردان‌های القسام از عملیاتی ترکیبی علیه نیروها و خودروهای رژیم صهیونیستی در اردوگاه «جبالیا» در شمال غزه و کشته شدن دست‌کم ۱۲ سرباز صهیونیست در این عملیات خبر داد.

به گزارش ایسنا، گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) در بیانیه‌ای اعلام کرد: در یک عملیات ترکیبی در منطقه «بلوک۴» در اردوگاه جبالیا در شمال غزه، مبارزان ما یک بولدوزر نظامی از نوع D۹ را با راکت «الیاسین ۱۰۵» و نیروهای صهیونیست در داخل یکی از ساختمان‌ها را با دو راکت هدف قرار دادند و با آن‌ها درگیر شدند.

در ادامه این بیانیه آمده است: به محض رسیدن نیروی کمکی به این مکان، یک بمب در تانک مرکاوای صهیونیست‌ها منفجر کردیم. بعد از تلاش نیروهای صهیونیست برای عقب‌نشینی و خارج کردن تجهیزات منهدم شده خود، نیروی هوایی اسرائیل این مکان را به صورت وحشیانه بمباران کرد. مبارزان ما تأکید کردند دست‌کم ۱۲ سرباز صهیونیست در این عملیات کشته شدند.

منابع همچنین گفتند که یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی برای انتقال مجروحان در شرق جبالیا فرود آمد.

پیش از این گردان‌های ناصر صلاح‌الدین اعلام کرد در عملیات مشترک با گردان‌های عزالدین القسام یک نفربر صهیونیستی را در اردوگاه جبالیا از فاصله صفر منفجر کرد که منجر به کشته و زخمی شدن افراد داخل آن شد.

این گردان‌ها و گردان‌های القدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) هم امروز شهرک «سدیروت» را با دو موشک هدف قرار دادند.

طی روزهای اخیر نیروهای مقاومت حملات کوبنده‌ای علیه صهیونیست‌ها در غزه انجام داده‌اند. گردان‌های عزالدین القسام روز سه‌شنبه اعلام کرد هفت سرباز صهیونیست را از فاصله صفر در جبالیا به هلاکت رسانده است.

گردان‌های القسام از نابودی تانک‌ها و خودروهای رژیم صهیونیستی نیز خبر داده بود.

در حالی که رژیم صهیونیستی اخیرا عملیاتی را در شهر رفح، واقع در جنوبی‌ترین نقطه غزه که پناهگاه ۱.۵ میلیون فلسطینی آواره است، آغاز کرد، رسانه‌های عبری پنجشنبه گذشته به هلاکت ۶۱۵ نظامی اسرائیلی از ابتدای جنگ غزه اذعان کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha