• چهارشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۲
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403022619225
  • منبع : نمایندگی کردستان

اهدای ۷۳۳ فقره جهیزیه به ‌مددجویان‌ کمیته امداد کردستانی

اهدای ۷۳۳ فقره جهیزیه به ‌مددجویان‌ کمیته امداد کردستانی

ایسنا/کردستان ۷۳۳فقره جهیزیه طی مراسمی با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان کردستان به مناسبت گرامیداشت سفر تاریخی رهبری به استان و دهه کرامت به مددجویان کمیته امداد اهدا شد.

رضا طوسی، امروز ( ۲۶ اردیبهشت) در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان مددجوی امداد که به مناسبت گرامیداشت سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان و دهه کرامت در اردوگاه امام علی(ع) برگزار شد، گفت: همزمان با سفر تاریخی مقام معظم رهبری به کردستان، ۷۵ برنامه با رعایت سه اصل بی‌منتی، اثرگذار بودن و جهادی بودن به مددجویان کمیته امداد ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده به زوجین تحت پوشش کمیته امداد استان افزود: کمیته امداد در سه سرفصل ارائه آموزش‌های مشترک، برگزاری کلاس‌های تخصصی، کمک به تأمین وسایل زندگی در قالب حهیزیه زوجین جوان مددجو را مورد حمایت قرار خواهد داد.

مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: امروز ۷۳۳ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اعطا خواهد شد که با اعطای این جهیزیه‌ها دیگر هیچ پشت نوبتی در کمیته امداد استان نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به اقشار نیازمند ادامه داد: مسئولان کمیته امداد تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا بتوان خدمات‌رسانی بهتر و بیشتری به مددجویان داشته باشیم.

وی به دیگر خدمات کمیته امداد استان به خانواده‌های تحت پوشش اشاره کرد و گفت: پرداخت حق بیمه ۱۰ هزار و ۳۰۰ مددجو کمیته امداد، خرید و ساخت ۲ هزار و ۱۵۰ مسکن مددجویی، پرداخت ۱۴ میلیارد تومان کمک هزینه تحصیلی و شهریه دانشجویی به سه هزار و ۴۴۳ نفر، ارائه ۱۴ هزار و ۳۳۱ مورد خدمات فرهنگی، تربیتی و آموزشی، ارائه ۲۱ هزار و ۵۸۱ مورد مشاوره فردی و خانوادگی، توزیع ۱۳ هزار نوشت افزار به دانش‌آموزان نیازمند، ایجاد اشتغال برای ۲۵ هزار نفر مددجو با پرداخت یک میلیارد و ۸۴۴ مورد تسهیلات، آموزش کسب و کار و پایداری مشاغل به ۱۵ هزار و ۴۰۹ نفر از مددجویان از اقدامات مؤثر کمیته امداد طی یک سال گذشته بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha