• چهارشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403022619227
  • خبرنگار : 50163

رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیل‌رانی عنوان کرد

آموزش و استعدادیابی از اولویت‌های اصلی فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتورسواری

آموزش و استعدادیابی از اولویت‌های اصلی فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتورسواری

ایسنا/زنجان رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیل‌رانی گفت: مانند سه سال گذشته امسال نیز آموزش و استعدادیابی به عنوان اولویت اول این فدراسیون است.

مازیار ناظمی امروز (چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه) در مجمع سالیانه هیئت استان زنجان با بیان اینکه در کشور ما ۵۱ میلیون نفر گواهینامه رانندگی دریافت کرده‌اند، اظهار کرد: افرادی که گواهینامه ندارند نیز ارتباط مستقیمی با بحث اتومبیل، ترابری و موتور دارند.

وی با بیان اینکه علی‌رغم همه ظرفیت‌هایی که رشته اتومبیل‌رانی دارد در گذشته این موضوع مورد غفلت واقع شده بود، تصریح کرد: این رشته جوانان علاقمند بسیار زیادی دارد که با توجه به همین موضوع تلاش‌ها بر این بود که رویدادهای زیادی را برگزار کنیم که در این راستا در سال ۱۴۰۲ حدود ۶۰ رویداد ملی و کشوری و نزدیک به ۱۰۰ رویداد آموزشی توسط آکادمی فدراسیون طراحی و اجرا شد. 

رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیل‌رانی با اشاره به اینکه به هیئت‌های استانی ماهی نمی‌دهیم بلکه ماهی‌گیری یاد می‌دهیم، متذکر شد: با اختصاص درصدی از عواید میزبانی‌ها و کلاس‌های آموزشی به هیئت‌ها آن ها را حمایت می‌کنیم.

این مسئول با توضیح اینکه همه فعالیت‌ها و اقدامات این هیئت ورزشی در استان مورد حمایت فدراسیون است، اظهار کرد: بررسی‌ها حاکی از این است که هیات موتورسواری و اتومبیلرانی در زنجان نسبت به گذشته تحول یافته است.

ناظمی با یادآوری اینکه کراس جهانی‌ترین رشته این فدراسیون است اما هیئت‌های استانی باید در کمیته‌های مختلف فعال باشند، اظهار کرد: در رشته موتورسواری کمیته‌های کراس و ریس بسیار فعال بودند و حضور کامل تیم ایران در مسابقات جهانی ترکیه و حضور حامد مرادی در کاپ آسیا در فلیپین و این اواخر حضور سه قهرمان ایرانی در مسابقات قطر بسیار ارزشمند بود و در تاریخ این رشته ماندگار است.

 وی با بیان اینکه همچون سه سال گذشته امسال نیز  آموزش و استعدادیابی به عنوان اولویت اول است، ادامه داد: هم‌افزایی ملی و تقویت بعد قهرمانی (باشگاه‌داری) و همگانی از مسیر توانمندسازی کمیته‌ها و هیئت‌های استانی اولویت دوم رشد و توسعه ارتباطات بین‌المللی و تقویت کرسی‌های جهانی اولویت سوم فدراسیون موتورسورای و اتومبیلرانی ایران در سال ۱۴۰۳ است.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی همچنین با اشاره به جایگاه ارزشمند بانوان در بخش‌های مختلف زندگی، اظهار کرد: توجه جدی به ورزش بانوان همواره مورد تاکید بوده و در این فدراسیون نیز از اولویت‌های مهم به شمار می‌رود.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha