• چهارشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403022619274
  • منبع : نمایندگی سمنان

مهدیشهر صاحب پزشکی قانونی شد

مهدیشهر صاحب پزشکی قانونی شد

ایسنا/سمنان در آیینی با حضور رئیس کل دادگستری استان سمنان، مدیرکل پزشکی قانونی استان و ائمه جمعه سه شهر مهدیشهر، شهمیرزاد و درجزین، اداره پزشکی قانونی شهرستان مهدیشهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری ۲۶ اردیبهشت در این آئین که با حضور ائمه جمعه مهدیشهر، شهمیرزاد، درجزین، معاونین قضایی دادگستری، دادستان مرکز استان، مدیرکل پزشکی قانونی استان و مسئولان قضایی و اجرایی شهرستان مهدیشهر ابرگزار شد با تبریک اعیاد دهه کرامت اظهار کرد: در آموزه های دینی خدمت به مردم وظیفه ارزشمندی عنوان می شود که در حد یک عبادت است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: مردم عزیز کشور ما شایسته بهترین خدمت ها با کمترین هزینه هستند و بایستی برترین خدمات رسانی به آنان صورت پذیرد.

وی با اشاره به مأموریت های قو قضائیه به ویژه در دوره تحول و تعالی این قوه در سال های اخیر، افزود: ریاست قوه قضائیه تاکید دارند، خدمات رسانی تمامی بخش های دستگاه قضا به نحوه شایسته که زیبنده مردم است انجام و استقرار پزشکی قانونی مهدیشهر در همین راستا است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به برخی از وظایف پزشکی قانونی تصریح کرد: استعلام های قضایی در مورد موضوعات مبتلا به این سازمان باید به صورت کارشناسی به مقامات قضایی و به موقع ارائه شود تا رسیدگی قضایی به بهترین نحو ممکن انجام شود.

وی با اشاره به برخی از ویژگی های کارشناسان پزشکی قانونی افزود: ایمان، تعهد، امانت دار بودن و همچنین تخصص، تجربه و عالم بودن لازمه اظهار نظرهای مسئولان پزشکی قانونی است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با اشاره به پرتردد بودن محورهای مواصلاتی استان سمنان که بعضاً تصادف در آن رخ می دهد، عنوان کرد: مسئولان پزشکی قانونی استان بایستی دقت مضاعفی را داشته باشند و با کارشناسی های متقن دستگاه قضایی استان را در اجرای هرچه بهتر عدالت یاری کنند و با این اقدام از سودجویی‌های احتمالی جلوگیری شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha