• چهارشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403022619365
  • خبرنگار : 30147

معاونت بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مطرح کرد

پروژه‌های نیمه‌کاره بهداشت و درمان کاشمر نیازمند ۱۲ میلیارد تومان اعتبار

پروژه‌های نیمه‌کاره بهداشت و درمان کاشمر نیازمند ۱۲ میلیارد تومان اعتبار

ایسنا/خراسان رضوی معاونت بهداشتی شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره حوزه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر به حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مجتبی قائمی در حاشیه سفر رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی به منطقه ترشیز در گفت و گو با ایسنا تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌کاره حوزه بهداشت و درمان را ضروری دانست و افزود: در حوزه بهداشت و درمان برای تعمیر و تجهیز واحدهای بهداشتی درمانی شهری ۳۴۰ مصوبه داشته‌ایم که ۲۵۰ میلیون تومان تخصیص داده شده و ۲۵۰ میلیون تومان هم دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام اعتبار کرده است.

وی همچنین اظهار کرد: علیرغم اینکه برای تعمیر و تجهیز واحدهای درمانی روستایی با مشکلات بسیاری مواجه‌ایم اما سال‌هاست که در حوزه روستایی اعتباری برای تعمیر و تجهیز تخصیص نیافته است.

رئیس مرکز بهداشت کاشمر افزود: اگرچه اعتبار مصوب ۹۶۰ میلیون تومان بود و تخصیص هم همان بوده ولی از سوی دانشگاه علوم پزشکی فقط ۳۵۰ میلیون اعلام شده است.

وی همچنین گفت: تکمیل پایگاه سلامت قائم که اعتبار مصوب آن ۵۰۵ میلیون تمام بوده و تخصیص همین رقم اعلام شده ولی از سوی دانشگاه علوم پزشکی هیچ مبلغی اعلام نشده است.

مدیر مرکز بهداشت کاشمر با تأکید بر اینکه پروژه‌های نیمه‌کاره‌ای داریم که باید تعیین تکلیف شوند، افزود: برای به اتمام رساندن پروژه بحران شهرستان با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی به ۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه برای به اتمام رساندن اورژانس شهری با ۱۳۰ مترمربع و ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است، پایگاه بهداشتی امام علی را از دیگر پروژه‌های نیمه‌کاره دانست و گفت: برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره حوزه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر به حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha