• چهارشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403022619464
  • خبرنگار : 50176

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

سپاه «وعده صادق» را در دنیا پیاده‌سازی کرد

سپاه «وعده صادق» را در دنیا پیاده‌سازی کرد

ایسنا/لرستان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: سپاه پاسداران «وعده صادق» را در دنیا پیاده‌سازی کرد. به علاوه، نیروهای سپاه در تمام عرصه‌ها، پیشران خدمت به نظام هستند.

سردار نعمت‌الله باقری امروز (۲۶ اردیبهشت ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به‌مناسبت گرامیداشت عملیات حاج عمران و هفته بسیج سازندگی در سپاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: رزمندگان لرستانی در عملیات حاج عمران، برگ زرین دیگری به تاریخ مردم این استان اضافه کردند. 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تولدهای خیلی خوبی داشته که یکی از آن‌ها سپاه پاسداران است، ادامه داد: امروز با عملیات «وعده صادق» توسط فرزندان این مرز و بوم علیه رژیم صهیونیستی کلام امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود، کشور نبود محقق شد.

فرمانده سپاه لرستان با اشاره به برخی فعالیت‌های محرومیت‌زدایی سپاه، بیان کرد: امروز بسیج سازندگی، مجموعه پیشران در زمینه خدمت به مردم است، نیروهای این نهاد در سیل، زلزله، کرونا و ... به‌عنوان اولین گروه در خط مقدم حاضر می‌شوند.

وی اظهار کرد: سال گذشته ۲۰۰ پنل خورشیدی در مناطق مختلف لرستان نصب شدند و ۲۰۰ پنل دیگر هم امسال نصب خواهد شد.

او با اشاره به وجود ۷۰ جانباز قطع نخاعی در لرستان، افزود: دفاع مقدس سراسر از خودگذشتگی بود و این الگو امروز در جامعه نمود پیدا کرده است. در عملیات حاج عمران رزمندگان لشکر ۵۷ سپاه لرستان از جان و مال خود گذشت تا امروز پرچم جمهوری اسلامی بر بام جهان بدرخشد.

باقری به برگزاری یادواره شهدای حاج عمران در خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: این یادواره ساعت ۹ صبح فردا در سالن همایش دهکده مقاومت حمزه سیدالشهدا برگزار می‌شود. این مراسم با سخنرانی محسن رضایی و مداحی صادق آهنگران و با حضور خانواده‌های شهدا و رزمندگان عملیات حاج عمران برگزار خواهد شد.

وی از نامگذاری اول خرداد، سالروز عملیات حاج عمران به‌عنوان روز لرستان در تقویم ملی کشور خبر داد و افزود: پوستر روز لرستان فردا همزمان با یادواره عملیات حاج عمران رونمایی می‌شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۶ ۱۷:۰۱

عملیات وعده صادق تا نابودی کامل نیرو های مزدور تروریست آمریکایی و رژیم کافر و تروریست صهیو نیستی ادامه خواهد داشت تا یک نفر تروریست آمریکایی و یهودیان صهیو نیست در منطقه خاورمیانه و اراضی اشغالی فلسطین باقی نماند....