• چهارشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403022619489
  • منبع : نمایندگی مازندران

همزمان با دومین دور سفر رییس جمهور به مازندران انجام شد؛

برگزاری دومین رویداد مردمی اشتغال در مازندران

برگزاری دومین رویداد مردمی اشتغال در مازندران

ایسنا/مازندران دومین رویداد مردمی اشتغال در مازندران همزمان با دومین دور سفر رییس جمهور با حضور نمایندگان تام الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد و تا سه روز ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، چهارشنبه، ۲۶ اردیبهشت، همزمان با دومین دور سفر رییس جمهور به مازندران دومین رویداد مردمی اشتغال در استان با حضور سید محمدرضا حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، امیرعلی اوسط رییس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی، آزیتا همتیان رییس دبیرخانه مشاغل خانگی کشور به‌عنوان مسئول رویداد، علی باقری مدیرکل و رییس شورای هماهنگی تعاون کار مازندران، و مدیران ستادی حوزه اشتغال وزارتخانه و اداره کل استان، کارفرمایان، کارجویان و کاریابی‌ها در محل ساختمان شهید نوری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران برگزار شد و تا روز جمعه مورخ ۲۸ اردیبهشت ادامه دارد.

آزیتا همتیان رییس دبیرخانه مشاغل خانگی کشور و مسئول رویداد اشتغال در حاشیه این مراسم اظهار کرد: این رویداد با محوریت تأمین نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان در شهرستان‌های  استان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این رویداد ارتباط مستقیم کارجویان با کارشناسان و مسئولین ستادی و استانی صورت می‌گیرد که با توجه به نیاز استان می‌تواند فرصت مناسبی جهت ایجاد اشتغال و رفع و کاهش بیکاری می‌شود.

رییس دبیرخانه مشاغل خانگی کشور افزود: این رویداد اهداف مهمی از قبیل برقراری ارتباط بدون واسطه کارفرمایان و جویندگان کار، تأمین مستقیم نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان واحدهای تولیدی، راهنمایی و مشاوره شغلی با کارفرمایان و جویندگان کار، بکارگماری مستقیم جویندگان کار فاقد شغل و... را دنبال می‌کند.

همتیان خاطرنشان کرد: برگزاری رویداد مردمی اشتغال در بستر سامانه جستجوی شغل صورت می‌گیرد.

برگزاری دومین رویداد مردمی اشتغال در مازندران

وی ادامه داد: این رویداد بستری مناسب برای ایجاد اشتغال فارغ التحصیلان و جوانان استان است که اگر دارای مهارت و ویژگی‌های شغلی خاصی باشند می‌توانند در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات وغیره مشغول شوند.

رییس دبیرخانه مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان از همه کارجویان و کارفرمایان متقاضی نیروی کار دعوت کرد تا در این رویداد مهم شرکت کنند و به طور مستقیم و بی واسطه مشکلات و تقاضاهای  کاری خود را با مسئولان و کارشناسان ستادی و استانی در میان بگذارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha