• جمعه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403022619549
  • خبرنگار : 90047

آشوبی: استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی شانس برابر دارند

آشوبی: استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی شانس برابر دارند

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه استقلال و پرسپولیس با یک اختلاف امتیاز پیش می‌روند پیش‌بینی تیم قهرمان کار سختی است و به نظر می‌رسد هر دو تیم برای قهرمانی شانس برابر دارند.

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد پرسپولیس در سه بازی باقی مانده و اینکه از بین استقلال و پرسپولیس شانس کدام تیم برای قهرمانی بیشتر است؟ اظهار کرد: در سه بازی باقی مانده شرایط هر دو تیم تغییر پیدا می‌کند و پیش‌بینی اینکه کدام‌یک شانس زیادی برای قهرمانی دارد کار سختی است و بستگی به لغزش تیم‌ها در ادامه لیگ دارد، هر تیمی که در سه بازی باقی مانده دچار لغزش شود شانس قهرمانی خود را از دست خواهد داد. البته پرسپولیس فرم خیلی خوبی پیدا کرده و به شخصه به این تیم امیدوار هستم.

وی گفت: در نیم فصل اول تیم‌ها به ویژه استقلال و پرسپولیس با فراز و نشیب زیادی روبرو بودند اما در نیم فصل دوم پرسپولیس با بازیکنانی که جذب کرد شرایط آن متفاوت از نیم فصل اول شد و تغییرات در مجموع به نفع پرسپولیس بود و فرم آن را بهتر کرد. البته نتایج استقلال هم قابل دفاع است و در نیم فصل دوم این تیم نیز عملکرد موفق‌تری داشت به گونه‌ای که شانه به شانه پرسپولیس در حال حرکت است و برای قهرمانی می‌جنگد. این رقابت پایاپای سبب شده لیگ در نیم فصل دوم جذاب‌تر و پیش‌بینی تیم قهرمان سخت‌تر شود.

بازیکن پیشین پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس اکنون ضعف خاصی دارد یا خیر؟ افزود: شاید در نیم فصل اول در فاز هجومی مشکل داشت اما در نیم فصل دوم با جذب چند بازیکن تاثیرگذار از جمله اورونوف و عیسی آل‌کثیر اتفاقات خوبی در پرسپولیس رخ داد و روند بازی‌های پرسپولیس بهتر شد. البته مصدومیت پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی که اثرگذاری زیادی در موفقیت پرسپولیس داشتند در ادامه بازی‌ها سبب شد پرسپولیس فشار زیادی را در نبود این دو بازیکن تحمل کند. در نیم فصل دوم شرایط پرسپولیس بهتر شد و روند بازی‌ها جذاب‌تر و تماشاگرپسندتر شد.

آشوبی گفت: اگر پرسپولیس در سه بازی باقی مانده دچار اشتباه نشود دوباره می‌تواند جام قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

وی در پایان در ارزیابی از عملکرد سایر تیم‌های لیگ برتر اظهار کرد: لیگ مثل سال‌های گذشته از کیفیت خیلی بالایی برخوردار نبود اما حضور مربیان جوان سبب شده بود لیگ، شکل فنی بهتری پیدا کند و شاهد بازی‌های جذاب‌تری باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha