• چهارشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403022619558
  • خبرنگار : 30147

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی

عمده بارش‌ها در سطح شهرستان‌های شمالی خراسان رضوی است/افزایش حجم بارش‌ها در روز جمعه

عمده بارش‌ها در سطح شهرستان‌های شمالی خراسان رضوی است/افزایش حجم بارش‌ها در روز جمعه

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت:  عمده بارش‌ها در سطح شهرستان‌های شمالی خراسان رضوی هستند.

رضا عباسی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه عمده بارش‌های در سطح شهرستان‌های شمالی خراسان رضوی هستند، گفت: قوچان، چناران، درگز، کلات، طرقبه شاندیز، مشهد، فریمان، نیشابور و فیروزه از جمله شهرستان‌هایی هستند که بارش باران را داشته‌اند.

وی بیشترین حجم بارش را با ۳۸ میلیمتر مربوط به شهر مشهد دانست و افزود: بارش‌ها موجب آب افتادگی در چند نقطه شهر مشهد و موجب بروز مشکلاتی شده است.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با اعلام اینکه تاکنون هیچ مسدودی و مفقودی براثر وقوع سیلاب در سطح شهرستان‌های خراسان رضوی گزارش نشده است، گفت: فقط چند خودرو در شهرستان طرقبه شاندیز و شهر مشهد دچار آب افتادگی و سیل بردگی شده‌اند.

وی اظهار کرد: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی بارش‌ها تا شامگاه یک‌شنبه، ۳۱ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت، به ویژه در روز جمعه حجم بارش‌ها قابل توجه خواهد بود و فقط منوط به شهرهای شمالی نخواهد بود و تمامی استان درگیر خواهند شد.

عباسی با بیان اینکه از شهروندان درخواست داریم تا پایان سامانه بارشی از تردد غیرضروری در سطح محورهای مواصلاتی و مناطق گردشگری پرهیز کنند، به خصوص در کنار مسیل‌ها و رودخانه‌ها حضور نیافته و خودروهای خود را در این مناطق پارک نکنند.

وی در ادامه با اعلام اینکه نیروهای عملیاتی شهرداری مشهد و خدمات رسان و موتورپمپ‌های سایر دستگاه‌ها نیز اعزام شدند، اظهار کرد: اکنون تمامی نیروها با تمامی توان در حال رفع مشکلات هستند.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در همین خصوص از شهروندان خواست برای خدمات‌رسانی بهتر از تردد در سطح شهر به جد پرهیز کنند، در حال حاضر بیشترین مشکل مربوط به ترافیک است که نیروهای عملیاتی را برای رسیدن به موقع به مناطق با مشکلات جدی مواجه کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به حجم ترافیک در سطح شهر مشهد نیروها به مناطق برای ارائه خدمات نمی‌رسند درخواست داریم تردد نداشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha