• پنجشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403022719726
  • خبرنگار : 30147

فرماندار فریمان:

تلاش برای پایدار کردن وضعیت در فریمان/هنوز خبری از دو فرد مفقود شده نیست

تلاش برای پایدار کردن وضعیت در فریمان/هنوز خبری از دو فرد مفقود شده نیست

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار فریمان گفت: تمام توان و تلاش خود را برای پایدار شدن وضعیت در شهرستان فریمان به کار گرفته ایم.

حمید اکبری در گفت و گو با ایسنا به تشریح آخرین وضعیت شهرستان در خصوص سیلاب افزود: از روز گذشته و همزمان به آغاز بارش‌های شدید روستاهای احمدآباد، هدایت‌آباد و بزجانی و تعدادی دیگر از روستاها که در مسیر بودند درگیر سیلاب شده‌اند.

وی اظهار کرد: از روز گذشته تمامی نیروهای امدادی و خدمات‌رسان در میدان بوده و در حال خدمات‌‎رسانی به روستاهای خسارت دیده از سیلاب هستند.

فرماندار فریمان با بیان این که در حال حاضر نیروهای شرکت‌ آب، برق و گاز در حال رفع مشکلات در روستاها هستند، عنوان کرد: سعی و تلاش خودمان را به کار گرفته‌ایم که وضعیت امروز در شهرستان پایدار و تمامی انشعابات قطع شده آب، برق و گاز وصل شوند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر گاز شهر فرهادگرد و حدود ۵ تا ۶ روستا در سمت احمدآباد و هدایت‌آباد با قطع گاز مواجه‌اند، گفت: تلاش می‌شود تا ظهر امروز وضعیت گاز شهر فرهادگرد پایدار شود.

اکبری هم چنین از وصل شدن برق شهر فرهادگرد خبر داد و افزود: در مناطقی هم که شبکه انتقال آب دچار سیل بردگی شده نیروهای آبفا روستا به روستا در حال خدمات‌رسانی هستند.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه آب شرب حدود ۴۰ روستا قطع شده بود اما با تلاش‌های صورت گرفته تا شب گذشته تعداد قابل توجهی از آنها وصل شده است.

فرماندار فریمان هم چنین از پایدار شدن ۹۵ درصد وضعیت برق و پایدار شدن ۷۰ درصد وضعیت گاز در شهرستان خبر داد و گفت: تمام توان و تلاش خود را برای پایدار شدن وضعیت در شهرستان فریمان به کار گرفته‌ایم.

وی در خصوص آخرین وضعیت دو فرد مفقود شده در سیلاب روز گذشته اظهار کرد: تمامی گروه‌های جهادی و سپاه و هلال احمر در تلاش هستند تا بتوانند این دو نفر را در مسیل سیلاب پیدا کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha