• پنجشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 1403022719803
  • منبع : ریاست جمهوری

رئیسی در مراسم جشن احیای  ۳۹۵ واحدی راکد تولیدی در مازندران:

امیدوارم با میدان دادن بیشتر به بخش خصوصی در جهش تولید کارنامه قابل قبولی داشته باشیم

امیدوارم با میدان دادن بیشتر به بخش خصوصی در جهش تولید کارنامه قابل قبولی داشته باشیم

سید ابراهیم رئیسی با اظهار امیدواری نسبت به اینکه گام‌های بعدی در مسیر احیای واحدهای تولیدی و رونق بیشتر یافتن واحدهای احیا شده محکم و استوار برداشته شود، گفت: امیدوارم با تلاش‌های صورت گرفته و میدان دادن بیشتر به بخش‌های خصوصی و تعاونی بتوانیم در راستای تحقق جهش تولید کارنامه قابل قبول و قابل ارائه‌ای خدمت مقام معظم رهبری داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور در ادامه برنامه‌های دومین سفر خود به استان مازندران، در مراسم جشن احیای ۳۹۵ واحد تولیدی و صنعتی استان مازندران ضمن تبریک دهه کرامت، از حضور در مراسم جشن احیای این واحدهای تولیدی و صنعتی به دست توانای کارگران و تدبیر مدیران ابراز خرسندی کرد و گفت: در بازدید قبلی ما از این کارخانه در کمال تاسف شاهد آن بودیم که این واحد و بسیاری واحدهای تولیدی به دلایلی که اینجا مجال بیان آنها نیست، تا مرز تعطیلی و بعضا تعطیلی کامل پیش رفته بودند.

رئیس جمهور با اشاره به گلایه‌های مطرح شده از سوی کارگران دلسوز این واحد تولیدی نسبت به بی‌توجهی به تولید داخلی و واردات بی‌رویه در بازدید قبلی خود افزود: در بازدیدی که از نمایشگاه برپا شده از غرفه‌های برخی واحدهای احیا شده داشتیم، تاریخ تعطیلی آنها سال‌های دهه ۹۰ و احیای آنها سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ عنوان شده بود.

رئیسی همچنین با اشاره به گفت‌وگوی خود با مسئولان برخی از این غرفه‌ها و تشریح برنامه‌ها و اهداف آنها برای افزایش تولید و تعداد کارگران خود اظهار داشت: بنا به گفته مسئولان برخی از این واحدها تولیدات آنها استانداردسازی و تجاری‌سازی شده و صادرات را نیز آغاز کرده‌اند که اینها مایه خرسندی است.

رئیس جمهور با اشاره به زمینه‌های متنوع مصرف کاغذ و قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته از سوی همه دست‌اندرکاران احیای این واحدها تصریح کرد: شما کارگران و مدیران عزیز به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سربازان و افسران میدان اقتصاد هستید که با کار و تلاش و فعالیت در حال ناامید کردن دشمنان و امیدوار کردن دوستان و دوستداران انقلاب هستید.

رئیسی اضافه کرد: امروز شما کارگران و مدیران عزیز واحدهای تولیدی در سنگر تولید برای استقلال اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش می‌کنید تا با افزایش و رونق تولید اقتصاد را قوی کرده و اجازه ندهید تکانه‌ها اقتصاد کشور را تکان دهد و آنچه امروز برای آن جشن گرفته‌ایم مصداق همین تلاش‌ها و مجاهدت‌ها است.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید دارند، راه‌حل اصلی رشد اقتصاد کشور رونق تولید است و شما تلاشگران این عرصه هستید. روزگاری پدران، برادران و بعضی از خود شما در سنگر دفاع از خاک میهن مجاهدت و ایثار کردید و امروز در سنگر روشن نگه داشتن چراغ تولید و رشد اقتصاد برای ناامید کردن دشمن مجاهدت می‌کنید.

رئیسی با قدردانی از حمایت‌ها و تلاش‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت و نیز رئیس و مسئولان ستاد احیای واحدهای تولیدی راکد و اظهار امیدواری نسبت به اینکه گام‌های بعدی در مسیر احیای واحدهای تولیدی و رونق بیشتر یافتن واحدهای احیا شده محکم و استوار برداشته شود، گفت: امیدوارم با تلاش‌های صورت گرفته و میدان دادن بیشتر به بخش‌های خصوصی و تعاونی بتوانیم در راستای تحقق جهش تولید کارنامه قابل قبول و قابل ارائه‌ای خدمت مقام معظم رهبری داشته باشیم.

رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های متنوع و متعدد استان‌های شمالی از جمله مازندران و با بیان اینکه احیای هر واحد تولیدی مثل کارخانه چوب و کاغذ مازندران در کنار احیای فرصت‌های شغلی مستقیم، چند برابر فرصت شغلی غیرمستقیم نیز ایجاد می‌کند، اظهار داشت: امیدوارم در سفر و دیدار بعدی ما از مازندران شاهد رونق بیشتر تولید و صنعت در کنار کشاورزی استان باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha