• پنجشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403022719833
  • خبرنگار : 50592

برگزاری چهارمین رویداد استارتآپی سرآمدان شاهد و ایثارگر در یزد

برگزاری چهارمین رویداد استارتآپی سرآمدان شاهد و ایثارگر در یزد

ایسنا/یزد چهارمین رویداد استارت آپی سرآمدان شاهد و ایثارگر یزد با حضور مدرسین و داوران ملی و استانی، در محل پردیس فناوری شتاب‌دهنده پیشگامان در دانشگاه آزاد یزد برگزار شد.

«فاطمه باغشاهی» دبیر اجرایی جشنواره استارت آپ‌ سرآمدان شاهد و ایثارگر در حاشیه این برنامه و در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این رویداد در چهار سطح فناورانه شامل ایده، تحقیق و توسعه (R&D)، نمونه محصول (MVP) و توسعه بازار محصول با حضور مدرسین و داوران ملی و استانی برگزار شده است.

وی ضمن بیان این‌ که بنیاد شهید از سال ۱۴۰۰ با یک رویکرد تحولی برای نخبگان و سرآمدان خود طرح حمایت و برگزاری استارت آپ‌ها را آغاز کرده است، گفت: این طرح ابتدا به صورت منطقه‌ای اجرا شد که بین هشت تیم برگزیده منطقه‌ای، شش تیم متعلق به استان یزد بوده است.

باغشاهی با بیان این‌که در سال جاری رویداد استارت آپ سرآمدان شاهد و ایثارگر در استان یزد به نتایج مطلوبی رسیده است، عنوان کرد: این رویداد به همت واحد آموزش نخبگان بنیاد شهید استان و با مشارکت سه مرکز شتاب دهنده پیشگامان کویر یزد، مرکز رشد دانشگاه آزاد و پاک علم و فناوری اجرا شده است.

وی هدف از اجرای این طرح را حمایت از سرامدان شاهد و ایثارگر فعال در عرصه کسب وکارهای نوپا و کمک به ارتقا سطح توانمندی به ویژه در بخش مارکتینگ و جذب سرمایه‌گذار دانست و افزود: هر تیم با یک عضو ایثارگر می‌تواند در این رقابت‌ها شرکت کند.

دبیر اجرایی جشنواره اظهار کرد: شرکت کنندگان این رویداد طی شش ماه گذشته در دوره‌های توانمندسازی شرکت کرده و به صورت فردی وگروهی هدایتگری(منتورینگ) شده‌اند.

وی افزود: تجلیل از برگزیدگان این جشنواره همزمان با اختتامیه جشنواره علمی شهید پیشرفت انجام خواهد شد.

باغشاهی تصریح کرد: آموزش و ارائه ایده‌های این جشنواره به تمامی حوزه‌ها و رشته‌های دانشگاهی و کسب کارهای خانگی که در حل مشکلات اقتصادی کمک‌کننده هستند، مربوط است.

وی ضمن اشاره به استقبال سرآمدان دوره توانمند سازی سال جاری، گفت: در این جشنواره ۶۲ نفر در بخش ایده و ۴۸ تیم در حوزه کسب و کار حضور دارند.

باغشاهی هدف برگزاری این رویداد را خلق ایده و حمایت از کسب و کارهای نوپا دانست و گفت: در راستای این طرح برای افرادی که استارت آپی را شروع نکرده‌اند اما دغدغه کسب و کار دارند، نیز آموزش‌هایی در نظر گرفته شده است‌.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha