• پنجشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403022719886
  • خبرنگار : 50229

معاون وزیر نیرو:

طرح جامع فاضلاب اهواز از مهمترین پروژه‌های وزارت نیرو است

طرح جامع فاضلاب اهواز از مهمترین پروژه‌های وزارت نیرو است

ایسنا/خوزستان معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو گفت: پروژه طرح جامع فاضلاب اهواز یکی از مهمترین پروژه‌های وزارت نیرو در کشور است که با توجه به اهمیت این پروژه باید اثربخشی آن برای مردم شریف اهواز نمایان شود.

یزدان رضایی امروز ۲۷ اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از ایستگاه پمپاژ فاضلاب اهواز اظهارکرد: پروژه طرح جامع فاضلاب اهواز یکی از مهمترین پروژه‌های وزارت نیرو در کشور است که با توجه به اهمیت این پروژه باید اثربخشی آن برای مردم شریف اهواز نمایان شود.

وی افزود: ایستگاه پمپاژ فاضلاب ملی‌راه در فاز اول افتتاح طرح جامع فاضلاب اهواز است که یکی از بزرگترین و عمیق‌ترین ایستگاه‌های فاضلاب در کشور است و با افتتاح این ایستگاه بخشی از فاضلاب شرق اهواز به تصفیه‌خانه منتقل می‌شود.

تصفیه‌خانه فاضلاب غرب اهواز باید با سرعت اجرایی شود

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو بیان کرد: عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل فاضلاب اهواز جدی است و پیشرفت ۳۱ درصدی این طرح از آغاز دولت سیزدهم این را به خوبی نشان می‌دهد. طرح فاضلاب اهواز از سال ۱۳۷۲ تا ۱۴۰۰ بیش از ۳۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که با روی کار آمدن دولت سیزدهم این پیشرفت فیزیکی به ۶۱/۵ درصد رسیده است.

رضایی عنوان کرد: امروز با هدف بررسی و بازدید از پروژه فاضلاب اهواز، تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب شهرستان‌های آبادان و خرمشهر به خوزستان سفر کردم.

وی هم چنین در بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب غرب اهواز اظهار کرد: این پروژه باید با سرعت اجرایی شود که بعد از تکمیل طرح فاضلاب در شرق اهواز تصفیه‌خانه فاضلاب در غرب هم وارد مدار بهره‌برداری شود تا بتوانیم در شرق و غرب اهواز هدفمند برای تکمیل پروژه فاضلاب اهواز اقدام کنیم.

تامین مالی تکمیل طرح فاضلاب شرق اهواز در دستور کار است

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو اظهار کرد: تامین منابع مالی برای تکمیل طرح جامع فاضلاب شرق اهواز در دستور کار است و طبق برنامه زمان‌بندی شده باید تا پایان سال طرح جامع فاضلاب در شرق اهواز تکمیل شود.

رضایی با اشاره به تاکید وزیر نیرو برای استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران در پروژه‌های وزارت نیرو بیان کرد: بزرگترین آب شیرین کن خوزستان در آبادان با ظرفیت ۲۵ هزار متر مکعب در شبانه‌روز از طریق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بزودی وارد مدار بهره‌برداری می‌شود تا کام مردم آبادان از آب شرب با کیفیت و پایدار شیرین شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha