• پنجشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403022719996
  • خبرنگار : 50618

ایران قوی، مازندران سربلند

آیت‌الله لائینی: احیای واحدهای تولیدی راکد دغدغه رئیس جمهوری است

آیت‌الله لائینی: احیای واحدهای تولیدی راکد دغدغه رئیس جمهوری است

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران از دولت سیزدهم بخاطر فعالیت جهادی و از دغدغه‌های رئیس جمهور برای احیای واحدهای تولیدی راکد قدردانی کرد و گفت: جشن خودکفایی ۳۹۵ واحد تولیدی در مازندران از ۹ هزار واحد تولیدی در کشور را شاهد بودیم.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، ۲۷ اردیبهشت در مراسم استقبال از رئیس جمهور، با قدردانی از شور و شعور مردم ولایت‌مدار و مهمان‌دوست مازندران و مرکز استان در استقبال باشکوه از رئیس جمهور، گفت: از نگاه قرآن وفور و رفاه اگر از معبر اجرای کتب آسمانی و ایمان و تقوا باشد مبارک خواهد بود و سرچشمه برکات فراوانی برای جامعه است.

وی با اشاره به اینکه این دولت به تعبیر مقام معظم رهبری علاوه بر تشکر، درخور تمجید است، افزود: مازندران فرصت‌های زیادی همراه با چالش‌هایی دارد، گردشگری، طبیعت زیبا، کشاورزی، صنعت، محیط زیست، دام، طیور، شیلات و مهم‌تر از همه منابع انسانی و جوانان نخبه با تحصیلات عالیه دارد.

آیت الله محمدی لائینی، از این دولت بخاطر فعالیت جهادی و از دغدغه‌های رئیس جمهور برای احیای واحدهای تولیدی راکد قدردانی کرد و گفت: جشن خودکفایی ۳۹۵ واحد تولیدی در مازندران از ۹ هزار واحد تولیدی در کشور را شاهد بودیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران از همت رئیس جمهور در مبارزه با فساد، تجاوز به منابع ملی و طبیعی که در سفر گذشته دستور تشکیل کمیته ویژه برای بررسی و مبارزه با این موضوع را داده بودند قدردانی کرد و افزود: از طرح نور نیروی انتظامی و گشت ارشاد مدیران که ابتکار آیت الله رئیسی است صمیمانه تشکر می‌کنیم و معتقدیم که اینها باید به موازات هم اجرا شوند.

نماینده ولی فقیه خاطرنشان کرد: مردم مازندران مردمی بسیار فهمیده، مهمان دوست و انقلابی هستند اما درد و دل‌های شنیدنی هم دارند و ان‌شالله مطرح خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha