• پنجشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403022720015
  • خبرنگار : 50022

معاون حقوقی رئیس جمهور:

آیین نامه شعار سال به زودی ابلاغ می‌شود

آیین نامه شعار سال به زودی ابلاغ می‌شود

ایسنا/البرز معاون حقوقی رئیس‌جمهور با اشاره به نامگذاری سال تحت عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت: برای به میدان آوردن مردم در جهت تحقق اهداف شعار سال و  بخش خصوصی از تمام ظرفیت‌ها بهره خواهیم برد و این مهم در دستور کار است.

به گزارش ایسنا، محمد دهقانی روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت در نشست شورای اداری استان البرز افزود: با توجه به اهمیت شعار سال آیین نامه‌ای در این زمینه پیشنهاد شده که به زودی ابلاغ می‌شود.

وی بیان کرد: بر روی آیین نامه بعدی نیز مشغول کار هستیم تا بتوانیم ساز و کارهای مشارکت مردم و سرمایه گذاری آنان را داشته باشیم.

دهقان افزود: تمام تلاش‌ها در جهت رونق اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم است.

وی از راه‌اندازی سامانه ملی اجرای قانون اساسی در معاونت ریاست جمهوری خبر داد و افزود: در هرجای کشور در زمینه اجرای قانون مطلبی باشد مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور در ادامه گفت: براساس نقش تعریفی نظام سلطه قرار نبود کشور مولد باشیم، بلکه برنامه‌ریز و تعریف این نظام برای وابستگی کشور بود.

وی ادامه داد: امروز ملت ایران اسلامی در تمام حوزه‌ها پیشرفت داشته و این مهم به برکت انقلاب اسلامی بوده که بر نقش وابستگی تعریف شده از سوی نظام سلطه غلبه کرده‌ایم.

دهقان گفت: بخش مهمی از اهداف دشمنان برای تحریم‌ها با هدف وابستگی کشور بوده به طوری که دیدیم تحریم‌ها فقط هسته‌ای نبود و دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت ما در تمام حوزه‌ها ما را تحریم کردند.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: تحریم‌های فلج کننده دشمنان به بهانه نقض  حقوق بشر را داشتیم در حالی که هزاران کودک را به شهادت رساندند و مدعیان حقوق بشر با اساتید و دانشجویان خود چه رفتارهای ظالمانه‌ای دارند.

دهقان اظهار کرد: با همت ملت ایران، سرمایه گذاری و پشتیبانی دولت‌ها به رغم‌فشارهای سنگین پیشرفت کردیم.

معاون رئیس جمهور اظهار کرد: شاید این ادعا درست باشد که در ۴۵ سال گذشته برای اولین بار با استقامت از زیر آوار تحریم بیرون آمدیم و خود را بالا کشیدیم‌.

وی یا آورشد: هیچ کس ادعا ندارد تحریم‌ بی‌اثر است و کسی هم به استقبال آن‌ نمی‌رود اما نقشی که نظام سلطه تعریف کرده بود برای ایران مردم و دولت با همدیگر کمک کردند تا از نقش وابستگی خارج شدیم.

وی گفت: امروز در عرصه دفاعی دیدیم که به رغم اطلاع‌رسانی انجام شده، به همراه تلاش‌هایی که برای نرسیدن موشک‌های ایران به اسرائیل شد، قدرت نظامی خود را به جهان نشان دادیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha