• پنجشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403022720050
  • خبرنگار : 50175

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بروجرد:

روابط عمومی تلفیقی از دانش، مهارت، هنر و تجربه است

روابط عمومی تلفیقی از دانش، مهارت، هنر و تجربه است

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بروجرد گفت: روابط عمومی تلفیقی از دانش، مهارت، هنر و تجربه است.

حامد امیری امروز ۲۷ اردیبهشت‌ماه در مراسم تجلیل از مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور بروجرد، اظهار کرد: امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و عنصری اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی‌یابد.
وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی تلفیقی از دانش، مهارت، هنر و تجربه بوده و مترادف با خلاقیت توام با انگیزه، گفتمان، تعامل و اخلاق است.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بروجرد، اضافه کرد: روابط عمومی، هنر و علم اجتماعی است که درون و برون دانشگاه را به هم پیوند داده و کارکنان آن مشاورانی امین و قابل اعتماد برای همه مدیران و کارکنان دانشگاه هستند و اهمیت واقعی این حوزه به خوبی در این فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نمایان شده است.

امیری ادامه داد: بی‌شک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان مشعل داران توسعۀ آگاهی که با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است.

زهرا سفیدروز  مسئول روابط عمومی دانشگاه نیز در این مراسم، اظهار کرد: همیشه در پشت سر روابط عمومی کاردان و موثر، مدیریتی آگاه و مدبر وجود دارد و بدون این پشتیبان، کوشش‌های روابط عمومی به جایی نخواهد رسید.

وی روابط عمومی را چشم و گوشِ مدیریت و آیینه تمام نمای یک سازمان دانست و افزود: خوشبختانه باانتصاب دکترامیری به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بروجرد و همچنین حمایت‌ها و پشتیبانی‌های وی، این دانشگاه جهش و تحولی چشمگیر یافته و از حالت منفعلانه منفی، به کنشگرانه‌ی فعال تبدیل شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha