• پنجشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۰
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 1403022720079
  • خبرنگار : 30189

حجت‌الاسلام باباخانی:

مردم ایران پرچمدار و سردمدار ایستادگی در حوزه مقاومت هستند

مردم ایران پرچمدار و سردمدار ایستادگی در حوزه مقاومت هستند

رئیس سازمان هیات و تشکل‌های دینی کشور گفت: مقاومتی که در غزه شکل گرفته و آنچه در یمن اتفاق افتاد و در کشورهای اروپایی و دانشگاه‌های آمریکایی می بینیم، حاصل ۶۱ سال مقاومت مردم ایران از سال ۱۳۴۲ تا به امروز است که به رهبری آیت‌الله خامنه‌ای شکل گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام مجید باباخانی -رئیس سازمان هیأت و تشکل های دینی- در همایش سرشبکه‌های هیأت و تشکل‌های دینی با عنوان «میان‌داران جهاد ۳» که امروز پنجشنبه (۲۷ اردیبهشت ‌ماه) در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه برگزار شد، گفت: سومین همایش میانداران جهاد، فضایی را ایجاد می کند که همدلی بین شبکه های تخصصی سازمان تبلیغات به وجود بیاید تا این همدلی و هم‌افزایی را در میدان عمل دنبال کنند.

وی افزود: انضباط و ارتقاء تشکیلاتی را در شبکه‌ها مدنظر قرار داده ایم و به این موضوع به صورت جدی‌تر خواهیم پرداخت.

رئیس سازمان شبکه های هیأت و تشکل‌های دینی با اشاره به تحولات جهان، اظهار کرد: در شرایط فعلی دنیا، مردم ایران پرچمدار و سردمدار ایستادگی در حوزه مقاومت و پای اصول هستند و این برای کل دنیا هویدا شده است.

باباخانی افزود: مقاومتی که در غزه شکل گرفته و آنچه در یمن اتفاق افتاد و در کشورهای اروپایی و دانشگاه‌های آمریکایی می بینیم، حاصل ۶۱ سال مقاومت مردم ایران از سال ۱۳۴۲ تا به امروز است که به رهبری آیت الله خامنه‌ای شکل گرفته شده است.

رئیس سازمان هیات و تشکل‌های دینی ابراز کرد: مردم ما ابتدا جلوی استکبار ایستادند. برگ زرین تاریخ به دست مردم ایران رقم خورد. خیلی مهم است که این را بتوانیم در فضای نسل سوم انقلاب منتقل کنیم. جوانان ما باید بدانند که این شرافت و عزت که در دنیا برای فضای مقاومت ایجاد شده به دست خود مردم ایران به وجود آمده است.

وی در پایان گفت: با این رویکرد برنامه ریزی در محرم، بار بزرگی بر دوش شما است. همه شبکه ها از هیأت‌های مذهبی و مداحان و کانون‌های فرهنگی بتوانند در یک هم افزایی جدی خادمی بزرگی را در ماه محرم امسال رقم بزنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha