• پنجشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403022720084
  • خبرنگار : 71431

آماده‌باش کامل آتش‌نشانی تهران برای تامین ایمنی جشن امام رضایی‌ها

آماده‌باش کامل آتش‌نشانی تهران برای تامین ایمنی جشن امام رضایی‌ها

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تمهیدات ایمنی برگزاری مراسم جشن امام‌رضایی‌ها در روز جمعه را تشریح کرد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تمهیدات ایمنی برگزاری جشن امام‌رضایی‌ها که بناست روز جمعه، ۲۸ اردیبهشت ماه در خیابان کریمخان‌زند برگزار شود، گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در این مراسم تامین ایمنی شرکت‌کنندگان را برعهده خواهد داشت و بر این اساس از ساعاتی قبل از شروع مراسم تا پایان مراسم و تخلیه کامل جمعیت اقداماتی را در دستورکار قرار داده است.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان در ۲۱ نقطه از مسیر جشن امام‌رضایی‌ها در خیابان کریمخان‌زند و معابر اطراف آن مستقر خواهند شد، اظهارکرد: در این ماموریت ۳۱ دستگاه خودروی سبک و سنگین و موتورسیکلت به‌کار گرفته شده و ۷۰ آتش‌نشان مسئولیت تامین ایمنی و نظارت بر ایمنی این مراسم را برعهده خواهند داشت. همچنین علاوه بر استقرار در ۲۱ نقطه یاد شده، تیم‌های سیار آتش‌نشانی نیز اقدام به گشت‌زنی در این مسیر خواهند کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: علاوه بر آتش تمامی ایستگاه‌های اطراف محل برگزاری مراسم نیز از آمادگی و نیروی مضاعف برخوردار خواهند بود.

ملکی اضافه کرد: همچنین تیمی از کارشناسان ایمنی سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهر تهران نیز پیش از شروع مراسم نسبت به بازرسی ایمنی از غرفه‌ها و امکانات به‌کار گرفته شده در این مراسم اقدام کرده و بر آن نظارت خواهند داشت.

به گفته وی، غرفه سازمان آتش‌نشانی نیز در این محدوده برپا بوده و علاوه بر ارائه هدایا، اقدام به آموزش ایمنی و اصول اولیه ایمنی به مراجعان در رده‌های سنی مختلف خواهد کرد.

در همین زمینه بخوانید:

کدام معابر تهران در هنگام برگزاری اجتماع امام رضایی ها مسدود است؟

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حاضران در این اجتماع بزرگ نیز خواست که در صورت وقوع هرگونه حادثه احتمالی ضمن حفظ خونسردی خود به آتش‌نشانان مستقر در مسیر مراجعه کرده یا با سامانه ۱۲۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha