• پنجشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۳
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403022720104
  • خبرنگار : 50682

اجلاسیه ۹۰ شهید مداح استان تهران در شهرستان بهارستان برگزار خواهد شد

اجلاسیه ۹۰ شهید مداح استان تهران در شهرستان بهارستان برگزار خواهد شد

ایسنا/تهران نشست هماهنگی با روابط عمومی ها و خبرنگاران شهرستان بهارستان در خصوص اجلاسیه شهدای مداح در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین وحید شعیبی _  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بهارستان در این نشست اظهار کرد: روابط عمومی ها و رسانه ها نقش بسیار کلیدی و اساسی در شکل گیری افکار و اندیشه های جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان را دارد.

وی درادامه افزود: خبرنگاری هنر است و شما در حیطه کاری خودتان یک هنرمند هستید. با توجه به این که جامعه ما جامعه ای مسلمان است رعایت کردن اخلاق به خصوص اخلاق رسانه ای در آن ضروری است. 

سرهنگ صمد سلطانی _ فرمانده سپاه شهرستان بهارستان در این جلسه بیان کرد: با توجه به جنگ ترکیبی رسانه ای که با دشمن داریم، خبرنگاران و روابط عمومی ها نقش تاثیر گذاری در این زمینه دارند. دیدیم که در عملیات وعده صادق، رسانه های دشمن کوچک نمایی این اتفاق بزرگ را در دستور خود قرار دادند برای همین رسانه های ما باید به این غرور ملی بیشتر بپردازند و ابعاد درخشان آن را بهتر بیان کنند.

وی با اشاره اولین کنگره سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران تصریح کرد: اجلاسیه ۹۰ شهید مداح استان تهران فردا در شهرستان بهارستان و در مصلی شهر گلستان برگزار خواهد شد. ما یادواره های قشری، محلی، خانگی، پایگاهی و همچنین یادواره شهرستانی را برگزار کردیم.آثار خوبی از شهدای شهرستان جمع آوری شده است و سرگذشت پژوهی و رونمایی از کتاب در خصوص این عزیزان انجام گردیده است. 

هم چنین دو المان شهدا در شهرستان در حال ساخت است که به زودی از آن ها رونمایی خواهد شد. لازم به ذکر است که همه مسئولین شهرستان برای این کنگره تلاش کرده اند تا ثمرات این کار لمس شود.

سرهنگ سلطانی با بیان اینکه در دهه کرامت برنامه های مختلفی در سطح شهرستان اجرا شده است، گفت: در ۱۰ نقطه از شهرستان و بوستان ها، برنامه های متنوعی توسط بسیج با همکاری مسئولین برگزار شده است که تا پایان دهه، این فعالیت ها ادامه پیدا خواهد کرد.

وی در پایان با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: ۵ هزار نفر از سطح شهرستان بهارستان به حرم امام راحل اعزام خواهند شد تا یک بار دیگر با آرمان های ایشان و مقام رهبری (مدظله العالی) تجدید پیمان کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha