• پنجشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۵۶
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403022720156
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی مطرح کرد

استفاده از زبان هنر در حوزه گفتمان سازی و انتقال مفاهیم

استفاده از زبان هنر در حوزه گفتمان سازی و انتقال مفاهیم

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: ماموریت ما این است که در حوزه گفتمان سازی و انتقال مفاهیم بتوانیم با استفاده از زبان هنر و با ظرفیت هنرمندان در سطح استان اقداماتی انجام‌دهیم.

چند وقتی است که کاروانی به نام «دخیل عشق» مهمان شهرستان‌های استان می‌شود تا برنامه‌های هنری و آموزشی به مناسبت دهه کرامت در نقاط مختلف خراسان جنوبی دوباره زنده شود. 

این ویژه برنامه‌ها با اجرای برنامه‌های هنری و آموزشی سبک زندگی اسلامی و همچنین نگاه به جایگاه زنان و دختران در نقاط مختلف استان در حال برگزاری است و در این میان هنرمندان بسیاری راهی شهرستان‌ها می‌شوند تا سبک زندگی اسلامی را از رهگذر هنر معرفی کنند.

علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان‌ جنوبی، امروز ۲۷ اردیبهشت در این خصوص گفت: در راستای سند تحول اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تمرکز زدایی برنامه‌ها و حضور هنرمندان مرکز استان در شهرستان‌ها و مناطق دوردست و کم برخوردار که یکی از سیاست‌های سند تحولی است، ویژه برنامه کاروان دخیل عشق تدارک دیده شد.
 
وی با بیان اینکه در حوزه گفتمان سازی استفاده از زبان هنر یکی از برنامه‌های مهم ماست، تصریح کرد: در دهه کرامت بستر مناسبی فراهم شد تا بتوانیم در راستای تحکیم بنیان خانواده و گزینش و انتخاب درست همسر، کاروانی با عنوان کاروان هنری دخیل عشق را طراحی و اجرا کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان‌ جنوبی بیان کرد: با استفاده از ظرفیت هنرمندان این کاروان در شهرستان‌های زیرکوه، قاین، درمیان، سرایان، بشرویه و طبس حضور پیدا کردند و اجراها در قالب برنامه‌های هنری و کارگاه آموزشی با برنامه‌های جشن واره ویژه مادران و دختران برگزار و با استقبال خوب مردم روبرو شد. 

فرخنده ادامه داد: ماموریت ما این است که در حوزه گفتمان سازی و انتقال مفاهیم بتوانیم با استفاده از زبان هنر و با ظرفیت هنرمندان در سطح استان این اقدامات را ادامه دهیم. 

وی با اشاره به اینکه اعزام کاروان هنری دخیل عشق همراهی و مساعدت لازم صورت می‌گیرد، یادآور شد: در مناسبت‌های مختلف اتفاقات خوبی را در استان با استفاده از پتانسیل هنرمندان شاهد خواهیم بود. 

فرخنده خاطرنشان کرد: اکنون کاروان دخیل عشق راهی را که آغاز کرده ادامه می‌دهد و مقرر شده در تمام شهرستان‌های استان ویژه برنامه‌هایی را در جهت امیدبخشی و تحکیم بنیان خانواده برگزار کند.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha