• پنجشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۷
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403022720181
  • خبرنگار : 71951

فرماندار ویژه شهرستان ری:

تولیدکنندگان داخلی افسران جنگ اقتصادی و رزمندگان جبهه مقابله با تحریم‌ها می‌باشند

تولیدکنندگان داخلی افسران جنگ اقتصادی و رزمندگان جبهه مقابله با تحریم‌ها می‌باشند

ایسنا/تهران فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: نکته مهمی که بسیار مایه مباهات و غرورآفرین می‌باشد سطح بالای توان علمی و عملی متخصصین ایرانی است که با بهره گیری از تجهیزات جدید و علم روز توانسته اند شانه به شانه تولیدکنندگان خارجی و کشورهای مطرح جهان حرکت نموده و حتی در مواردی از آنها پیشی بگیرند.

در راستای پیگیری شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم و تسهیل شرایط و رفع موانع تولید در واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در سطح شهرستان،امروز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری باحضور در شهرک صنعتی شمس آباد از دو واحد تولیدی بازدید و ضمن گفتگو با مدیران واحدها به بررسی مشکلات و موانع موجود پرداخت.

فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه بازدید از این واحدها ضمن اشاره به تأکیدات هرساله مقام معظم رهبری در راستای حمایت، رفع موانع و افزایش تولید داخلی عنوان کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، سلسله بازدیدها از کارخانجات و مراکز تولیدی و صنعتی مستقر در سطح شهرستان ری که موضوعات آنها در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح گردیده در حال انجام است.

وی افزود: عمده مشکلات واحدهایی که مورد بازدید قرار گرفته اند موضوعاتی مانند کمبود نیروی انسانی مورد نیاز، سرمایه های جاری و در گردش، بیمه کارگری و تأمین اجتماعی، امور مالیاتی و مسائل مرتبط با بانک ها و مؤسسات مالی همچون اخذ وام های بانکی از مهمترین و اصلی ترین مشکلات مطرح شده توسط صاحبان صنایع و مراکز تولیدی بوده است که در این بازدیدها موضوعات مطرح شده در ستاد تسهیل بصورت میدانی بازدید و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

باب الحوائجی ادامه داد: نکته مهم در این بازدیدها که بسیار مایه مباهات و غرورآفرین می‌باشد سطح بالای توان علمی و عملی متخصصین ایرانی است که با بهره گیری از تجهیزات جدید و علم روز توانسته اند شانه به شانه تولیدکنندگان خارجی و کشورهای مطرح جهان حرکت نموده و حتی در مواردی از آنها پیشی بگیرند و با تولید محصولات با کیفیت کشور و مردم شریف ایران را از وابستگی به خارج بی نیاز نمایند.

وی ادامه داد: در شرایط امروز کشور تولیدکنندگان داخلی افسران جنگ اقتصادی و رزمندگان جبهه مقابله با تحریم ها می باشند که با تلاش و همت بلندشان و با استفاده از فناوری های جدید درحال تولید محصولاتی با کیفیت و دارای استاندارد جهانی بوده و علاوه بر تأمین نیاز داخل درحال صادر نمودن محصول و فناوری به خارج از کشور حتی کشورهای پیشرفته می باشند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان افزود: موارد و مشکلات موجود در این واحدهای تولیدی باحضور مدیران واحدها و رئیس اداره صمت شهرستان بررسی و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و بازدید میدانی نیز از خطوط تولید انجام شد. موضوعات واحدها در ذیل ستاد تسهیل شهرستان پیگیری و در صورت لزوم نیز مسائل از طریق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران تاحصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha