• پنجشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۲:۰۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403022720200
  • خبرنگار : 50188

اوزونیدیس: حضور مربیان تیم‌ملی باعث خوش‌شانسی ما شد

اوزونیدیس: حضور مربیان تیم‌ملی باعث خوش‌شانسی ما شد

سرمربی گل گهر سیرجان درباره حضور مربیان تیم‌ملی در ورزشگاه سیرجان برای تماشای مصاف گل گهر و هوادار گفت: باعث شد ما امروز خوب باشیم و خوش‌شانس. امیدوارم همه بازی‌ها بیایند!

به گزارش ایسنا، گل گهر سیرجان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی موفق شد با پنج گل هوادار را از پیش‌رو بردارد. مارینوس اوزونیدیس سرمربی گل گهر در نشست خبری پس از این دیدار، اظهار کرد: اول از همه به بازیکنانم تبریک می‌گویم. دیروز هم عرض کردم که این بازی‌ها مهم این است که پیروز شوید. اگر خوب بازی کنید و بتوانید ببرید که خیلی بهتر است. بازیکنانم خیلی تمرکز داشتند. بازی راحتی نبود به‌خاطر نتیجه‌ای که ما در لیگ داشتیم طبیعی بود که کمی تحت فشار باشیم.

او افزود: اگر به عملکردی که ما داشتیم نگاه کنید متوجه می‌شوید که تیم آینده خوبی دارد. نباید خیلی خوشحال شویم و به آسمان برویم وقتی این‌طور پیروز می‌شویم و نباید هم خیلی غمگین شویم وقتی نتیجه نمی‌گیریم. این طبیعت فوتبال است.

اوزونیدیس ادامه داد: امروز خیلی خوب تمرکز در فاز دفاعی داشتیم و شانسی به حریف ندادیم و طبیعی بود که شانس‌هایی برای گلزنی داشته باشیم. از هواداران بابت امروز تشکر می‌کنم. دیروز هم گفتم مهم نیست چه تعداد هوادار به ورزشگاه می‌آید مهم این است همین تعداد به ما انرژی بدهد و از ما حمایت کند. ما به این حمایت بویژه در روزهایی که نتیجه نمی‌گیریم، نیاز داریم.

وی ادامه داد: نیاز به استراحت و ریکاوری داریم چون باید لیگ را ادامه بدهیم. خیلی مهم بود که یکسری بازیکنان به شرایطی رفتند که بازگردند مثل نوید عاشوری. منتظر می‌مانیم که بازی بعد چه می‌شود.

سرمربی گل گهر در پاسخ به این سوال که تیمش چقدر شانس برای قهرمانی جام حذفی دارد، گفت: اول از همه، من نمی‌دانم که چه زمانی بازی نیمه‌نهایی برگزار می‌شود. چیزی که باید فدراسیون هماهنگ کند. نمی‌دانیم چه زمانی بازی می‌کنیم. تا فینال یک بازی دیگر داریم و نیاز داریم که خوب باشیم. اما برای من مهم این است که بازیکنان احساس خوبی داشته باشند. چون چند نتیجه بد داشتیم اما ذهنیتم تغییر نکرد و به گروه اعتماد داشتم و به راه و سبکی که بازی می‌کنیم اعتماد دارم.

او افزود: اگر می‌خواهید تیم گل گهر بهتر شود باید این روند را ادامه دهیم. فرقی نمی‌کند نتیجه بگیریم یا نه. برای این‌که بعضی روزها خوب نیستی اما می‌بری اما مطمئناً در آن حالت دوباره یک نمایش بد خواهی داشت. اگر به گروهت اعتماد داشته باشی در ادامه نتایج بهتری می‌گیری.

اوزونیدیس درباره حضور مربیان تیم‌ملی در ورزشگاه سیرجان برای تماشای مصاف گل گهر و هوادار نیز گفت: نمی‌دانم. اما باعث شد ما امروز خوب باشیم و خوش‌شانس. امیدوارم همه بازی‌ها بیایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha