• جمعه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۴:۰۴
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403022820264
  • خبرنگار : 71613

ستاره والیبال برزیل بعد از پیروزی مقابل ایران چه گفت؟

ستاره والیبال برزیل بعد از پیروزی مقابل ایران چه گفت؟

آلن سوزا پس از پیروزی مقابل تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی بسیار سختی بود چرا که ایران تیم خوبی است. همچنین خوشحال هستیم چون عملکرد خوبی در این بازی داشتیم و به خوبی برای لیگ ملت‌ها آماده می‌شویم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران که برای حضور در لیگ ملت‌ها در برزیل به سر می‌برد در دومین دیدار تدارکاتی و دوستانه پنجشنبه شب (۲۷ اردیبهشت) به مصاف برزیل رفت و  در دیداری که با توافق دو تیم در پنج ست برگزار شد با حساب چهار بر یک (۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۲، ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ یر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸) شکست خورد.

تیم ایران پیش از این هم یک بازی دوستانه دیگر با برزیل انجام داده بود که شکست خورد و قرار است پیش از شروع لیگ ملت‌ها یک دیدار دیگر با این تیم داشته باشد.

آلان سوزا، قطر پاسور تیم ملی برزیل در مورد این مسابقه گفت: این دو بازی بسیار سخت بود چرا که ایران تیم خوبی است. همچنین خوشحال هستیم چون عملکرد خوبی در این بازی داشتیم و به خوبی برای لیگ ملت‌ها آماده می‌شویم.

او ادامه داد: از نظر من ایران تیم خوبی است و بازی سختی مقابلشان داشتیم.   تیم ایران در سطح بالایی والیبال بازی می‌کند.

سوزا در مورد شانس برزیل برای کسی طلای المپیک گفت: من و همه در تیم برزیل مدال طلای المپیک را می‌خواهیم. و به همین خاطر بهترین تلاشی را که می‌توانیم در المپیک انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۸ ۰۷:۱۶

والیبال ایران تزلزل در کلیه مقاطع دارد و متاسفانه والیبال دستخوش ضعف جسمی و روحی قرار می گیرد و کارایی خود را از دست می دهد و اعتماد از آنها سلب می شود قدرت یعنی کسب امتیاز خوب

avatar

علی رغم اینکه تیم های پایه ایران در مسابقات جهانی روی سکو می‌روند چرا تیم بزرگسالان ما نباید در رده های پنجم تا دهم باشد؟ چرافدراسیون در مراحل انتقال بازیکن به رده های بالاتر سنی برنامه ریزی خوبی ندارد تا حداکثر استفاده را ببرد.

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۹ ۰۸:۳۱

ایا سه باخت پیاپی در روحیه تیم تاثیر منفی نمیگذارد؟؟؟؟ قدرت جسمی را کاهش نمیدهد؟؟؟ تمرکز تیمی اشفته نمیشود؟؟؟