• جمعه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۷:۱۳
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 1403022820269
  • منبع : ریاست جمهوری

در دیدار جمعی از خانواده شهدای مازندران

رئیسی: حق‌طلبی و عدالت‌خواهی امروز در مقابل نظام سلطه به برکت خون شهداست

رئیسی: حق‌طلبی و عدالت‌خواهی امروز در مقابل نظام سلطه به برکت خون شهداست

رئیس جمهور گفت: جهل‌زدایی از جامعه بشری و پیدایش موج بیداری و خیزش ملت‌های آزاده در سراسر عالم علیه ظلم نظام سلطه از جمله آثار و برکات خون مطهر شهداست.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی که به استان مازندران سفر کرده است، شامگاه پنج‌شنبه با جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس، مدافع امنیت و سلامت و مدافعین حرم، در ایام سالروز شهادت شهدای حماسه خان‌طومان، در پارک موزه دفاع مقدس ساری دیدار و گفتگو کرد.

رئیس جمهور در این دیدار، حفظ یاد، نام و مسیر نورانی شهدا را برای آینده کشور، نظام اسلامی و نسل جوان راهگشا دانست و افزود: بقا و تاثیرگذاری خون مطهر شهدای ما از آنجا که متصل به خون حضرت ثارالله و شهدای کربلاست از سوی خدای متعال تضمین شده است.

رئیس جمهور در ادامه جهل‌زدایی از جامعه بشری و پیدایش موج بیداری و خیزش ملت‌های آزاده در سراسر عالم علیه ظلم نظام سلطه را از جمله آثار و برکات خون مطهر شهدا عنوان کرد و افزود: امروز به برکت خون شهدا دانشگاه‌های سراسر عالم و خیابان‌های کشورهای مختلف عرصه عدالت‌خواهی، حق‌طلبی و مقابله با ظلم و جنایتگری رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن شده و این بیداری خاموش شدنی نیست.

رئیسی با تاکید بر ضرورت معرفی و شناساندن هر چه بیشتر فرهنگ دفاع مقدس به ویژه در میان نسل جوان، ایجاد پارک موزه دفاع مقدس در شهر ساری را از جمله اقدامات قابل تقدیر در جهت به تصویر کشیدن رشادت‌ها و پایمردی شهدا عنوان کرد و افزود: از آنجا که فرهنگ شهادت جزو لاینفک فرهنگ مردم استان مازندران است، مکان‌هایی مانند پارک موزه دفاع مقدس ساری می‌تواند به عنوان یکی از مراکز گردشگردی استان برای بازدید عموم مردم با هر نوع سلیقه‌ای تبدیل شود.

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه خانواده معظم شهدا پرچم‌های برافراشته ایثار و شهادت، چشم و چراغ ملت و پشتوانه‌های محکم و استوار برای کشور و نظام اسلامی هستند، بر اهتمام ویژه دولت به پیگیری مطالبات مردمی به عنوان مهمترین دغدغه خانواده‌های شهید و ایثارگر استان تاکید کرد.

رئیسی تحقق خواست شهیدان در ایستادگی، مقاومت، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی و توجه به مردم را در ارتقای سلامت اجتماعی و نظام اداری و اجرایی کشور اثربخش دانست و تاکید کرد: عزت و قدرتی که امروز به برکت خون شهدا و پس از عملیات وعده صادق برای کشور ایجاد شده است صرف تامین منافع ملت ایران، دیگر ملت‌های مسلمان و صیانت از ارزش‌های اسلامی خواهد شد.

رئیس جمهور همچنین در حاشیه دیدار با خانواده معظم شهدا از پارک موزه دفاع مقدس ساری که در آن مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس بازسازی و به معرض دید عموم گذاشته شده است، بازدید کرد.

رئیسی بر مزار هشت شهید گمنام آرمیده در پارک موزه دفاع مقدس ساری نیز حاضر شد و ضمن قرائت فاتحه به مقام والای این شهیدان ادای احترام کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha