• جمعه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۷:۴۴
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1403022820272
  • منبع : ارتش جمهوری اسلامی ایران

فرمانده کل ارتش با امام جمعه پاوه دیدار کرد

فرمانده کل ارتش با امام جمعه پاوه دیدار کرد

فرمانده کل ارتش با ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه اهل تسنن شهرستان پاوه دیدار کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش ایران به همراه امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و هیأت همراه با ماموستا ملا قادر قادری، امام جمعه اهل تسنن شهرستان پاوه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمانه، امام جمعه اهل تسنن شهرستان پاوه با اشاره به اهمیت عملیات وعده صادق گفت: این عملیات خون تازه‌ای به رگ‌های مقاومت منطقه بود.

ماموستا ملا قادر قادری با اشاره به عملیات مداوم و شبانه روزی دشمن علیه جمهوری اسلامی گفت: دشمن با امپراطوری رسانه‌ای که در اختیار دارد به صورت شبانه‌روزی در حال شایعه پراکنی، هجمه فرهنگی و جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران است ولی از زمانی که عملیات غرورآفرین و شجاعانه وعده صادق توسط نیروهای مسلح انجام شده است شاهد تغییر محسوسی در گفتار معاندین جمهوری اسلامی ایران هستیم و نظام جمهوری اسلامی با این عملیات توانسته‌ جایگاه ویژه‌ای کسب کند و باعث آرامش بیش از پیش در منطقه شده است.

وی در ادامه گفت: همه ما مدیون جمهوری اسلامی ایران هستیم و همه کردها مدیون و وامدار انقلاب و نظام هستند و شعار من این است که ایران خانه دوم ملت عراق و کردهای آنهاست ما باید هوشیار باشیم که اختلاف در مذهب دسیسه دشمن نشود.

امام جمعه اهل تسنن پاوه با اشاره به لزوم وحدت هرچه بیشتر بین اقوام و مذاهب اظهار کرد: در شهرستان پاوه شیعه و سنی با هم و در کنار هم هستند و هیچ مشکلی با هم ندارند. امروز ارتش از کارآمدترین نهادهای مردمی است و ما امنیت خود را مدیون فداکاری نیروهای مسلح هستیم ان‌شاءالله که این امنیت و اقتدار در راه سازندگی بیشتر کارآمد گردد.

امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی نیز در این دیدار با قدردانی از هوشیاری و بصیرت مردم پاوه و قوم کرد گفت: پاوه در تاریخ انقلاب و نظام جایگاه ویژه و حساسی دارد. ما شما را مدافع فرهنگی دینی و بومی در منطقه می‌دانیم. با همه هجمه‌های فرهنگی دشمن، فرهنگ غنی و بکر در این سرزمین بدون دست کاری و تحریف باقی مانده است.

فرمانده کل ارتش در ادامه به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: همه اذعان دارند بعد از عملیات وعده صادق منطقه و بلکه جهان به دو دوره قبل از عملیات وعده صادق و بعد از عملیات وعده صادق تقسیم شد، قطعاً این عملیات روند آزادسازی فلسطین و رسیدن به حق خودشان و زوال رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد کرد اما چیزی که مهم است این است که دنیا به این باور رسید که جمهوری اسلامی ایران قدرت بزرگ جهانی است و نقطه قوت این قدرت بزرگ در اراده ملت ایران است.

در ادامه امیر سرلشکر موسوی، ارتش را حامی ملت دانست و گفت: ارتش دست در دست سپاه، فراجا، بسیج و همه عزیزان با رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هر کاری که در حد مقدورات باشد برای آسایش مردم منطقه انجام می‌دهند، امروز ارتش سرمایه ملی و امانت مردم و به مردم تعلق دارد.

فرمانده کل ارتش در پایان این دیدار خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی مهم‌ترین هدفش این بود که موضوع فلسطین را زنده کند و مسئله فلسطین را به عنوان مسئله اول اسلام مطرح کند و در این مسیر نیز موفق شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۸ ۰۸:۱۰

درودبرارتشیان دلاور

avatar

به نظر اینجانب افتتاح وراه اندازی فروشگاه شهر فرش در مرکز استان سمنان که شهر سمنان است مقرون به صرفه وبه صلاح دووطرف تاسیس کننده ومردم مشتاق است این راهم میگویند شهر سمنان تشنه اینگونه فروشگاه‌های بزرگ است

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۸ ۱۳:۴۱

سلام برسانید به اولاد پیامبر اسلام امیرموسوی و سلام به پشتوانه اسلام و ایران امام جمعه پاوه یار واقعی اسلام و رهبری ، واقعا این فرد امام جمعه ، چقدر دلنشین و معنوی هستند و عامل اتحاد

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۸ ۱۳:۵۸

کردستان عزیز پاره تن اسلام و مردم غیرتمند آن در خط اهل بیت هستند وبه حضرت علی علیه السلام و خاندان نبوت و فاطمه زهرا علیه السلام ارادت خاص دارند والبته عقاید ایشان هم قابل احترام است.

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۸ ۱۶:۰۰

درود بر ارتش

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۸ ۱۷:۱۴

جانم امیر موسوی و حیدری عزیز

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۸ ۲۱:۲۶

خداوند بزرگ پشتیبان رزمندگان ارتش سپاه و مرزبانان و همچنین امام جمعه عزیزمان در شهر پاوه باشد که پشتیبان نظام اسلامی و رهبر عزیز و نورچشممان هست.

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۹ ۰۰:۰۹

ارتش عزیز

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۹ ۱۳:۲۱

احسنت بسیارکارزیبایی بود،لعنت بردشمنان ایران