• جمعه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403022820388
  • خبرنگار : 71516

راهپیمایی میلیونی امروز مردم یمن در حمایت از غزه

راهپیمایی میلیونی امروز مردم یمن در حمایت از غزه

مردم یمن امروز جمعه هم همانند جمعه‌های قبل راهپیمایی میلیونی خود را در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین برگزار کردند.

به گزارش ایسنا، استان صعده در یمن امروز جمعه شاهد تظاهرات میلیونی در حمایت از ملت فلسطین بود.

طبق گزارش شبکه المسیره یمن، تظاهرکنندگان ضمن حمل پرچم‌های یمن و فلسطین جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را محکوم کرده و خواهان تحریم تولیدات آمریکا و رژیم صهیونیستی شدند.

آنها همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین در غزه که در معرض نسل کشی توسط آمریکا و صهیونیست‌ها هستند و در سایه سکوت جهان عربی و اسلامی با جنایت‌هایی شنیع و جنگ پاکسازی نژادی روبرو هستند، اعلام کردند.

مردم یمن آمادگی خود را برای مشارکت در جنگ غزه و آزادی مقدسات اسلامی اعلام و از حملات نیروهای مسلح یمن علیه آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

در بیانیه صادره از راهپیمایی‌های صعده آمده است: ملت فلسطین تنها نیستند بلکه آزادگان جهان و ما با آنها هستیم و با تجاوز دشمنان صهیونیستی علیه آن‌ها مقابله می‌کنیم.

معترضان یمنی خطاب به آمریکا و انگلیس اعلام کردند: هرگز نمی‌توانید از رژیم اشغالگر صهیونیستی در برابر حملات ما حمایت کنید و هرگز نمی‌توانید ما را از موضع ثابت خود بازگردانید.

تظاهرکنندگان یمنی خطاب به حکام عرب گفتند: دشمن صهیونیستی بیش از ۳۱۸۵ کشتار مرتکب شد و تنها یک کشتار کافی بود تا وجدان شما را بیدار کند نه برای اینکه در کنار فلسطین بجنگید اما حداقل برای اینکه به ملت‌هایتان اجازه بدهید تا از ملت فلسطین حمایت کنند.

معترضان یمنی ادامه تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکایی و غربی در حمایت از غزه را ستودند و ادامه سرکوب دانشجویان را محکوم کردند.

میدان السبعین صنعا و میادین ۱۴ استان یمن امروز برای سی و یکمین جمعه متوالی صحنه تظاهرات گسترده مردم یمن در حمایت از غزه بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha