• جمعه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403022820393
  • خبرنگار : 50159

رئیس هیئت کشتی استان:

مسابقات جام تختی آبروی ورزش زنجان است

مسابقات جام تختی آبروی ورزش زنجان است

ایسنا/زنجان رئیس هیئت کشتی استان زنجان گفت: میزبانی رقابت‌های بین‌المللی جام تختی در زنجان در حکم آبروی ورزش استان تلقی می‌شود.

عباس محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه کمتر از پنج روز به برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی در زنجان باقی مانده است، افزود: همه برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری مطلوب این رویداد بین‌المللی در استان انجام شده و تنها نگرانی ما تخصیص بموقع منابع مالی است.

وی با اشاره به اینکه طبق رایزنی‌های صورت گرفته، استانداری زنجان قول مساعد برای پرداخت ۲۰ میلیارد ریال داد است، اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر زنجان نیز مبلغ ۵ میلیارد ریال را برای حمایت از برگزاری مطلوب این رقابت‌ها مصوب کرده است که امیدواریم تا قبل از آغاز مسابقات تخصیص یابد.

این فعال ورزشی با یادآوری اینکه هزینه برآورد برگزاری این رویداد بین‌المللی تا به امروز بیش از ۴۰ میلیارد ریال بوده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه قرار است میزبان ۲۵۰ مهمان خارجی و ۱۰۰ مهمان داخلی در زنجان باشیم، بی‌تردید برگزاری مطلوب این رقابت به منزله آبروی ورزش استان تلقی می‌شود.

محمدی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ها در این فرصت محدود باقی‌مانده تا آغاز این مسابقات باید دیت هیئت کشتی استان زنجان را بگیرند، ادامه داد: کمک به برگزاری این رویداد مهم ورزشی، در واقع کمک به اقتصاد، ورزش و مهم‌تر از همه کمک به صنعت گردشگری استان است که امیدواریم فعالان اقتصادی در این امر سهیم باشند.

وی با بیان اینکه به جز کشتی‌گیران المپیکی، سایر ورزشکارانی که اسامی آن‌ها از سوی فدراسیون کشتی اعلام شده است، موظف به حضور در چهل و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی در زنجان هستند، یادآور شد: حضور نیافتن در این رویداد به منزله محروم شدن از لیگ امسال و رقابت‌های انتخابی بعدی خواهد بود.

رئیس هیئت کشتی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در این دوره از رقابت‌ها شاهد حضور ۱۳ تیم داخلی شامل ۱۰ تیم بزرگسالان، ۲ تیم جوانان و یک تیم از زنجان خواهیم بود، خاطرنشان کرد: این آوردگاه بین‌المللی بهترین فرصت برای کشتی‌گیران زنجانی است تا تجربه ارزشمندی را با رقابت در این سطح برای خود کسب کنند.

وی از اعلام آمادگی کشورهای عراق، قزاقستان، ارمنستان و گرجستان برای حضور در این رقابت‌ها و نیز رایزنی برای حضور تیم‌های جمهوری آذربایجان به همراه ترکیه در زنجان خبر داد و عنوان کرد: امیدواریم مسوولان استان طبق قول‌های داده شده، فرصت باقی‌مانده تا آغاز این رویداد بین‌المللی را غنیمت بشمارند تا رقابت‌های آبرومندانه‌ای برگزار کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha