• جمعه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403022820406
  • خبرنگار : 50200

ایران قوی، مازندران سربلند

وزیر اقتصاد: منطقه آزاد مازندران دروازه تجارت و صادرات با هدف رشد اقتصادی شود

وزیر اقتصاد: منطقه آزاد مازندران دروازه تجارت و صادرات با هدف رشد اقتصادی شود

ایسنا/مازندران وزیر امور اقتصادی و دارایی که در جریان دور دوم سفر رئیس جمهوری به مازندران در شرق استان حاضر بود، خاطرنشان کرد: منطقه آزاد مازندران باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی، به دروازه تجارت و صادرات با هدف رشد اقتصادی و توسعه و آبادانی کشور تبدیل شود.

سیداحسان خاندوزی در سفر به شهرهای نکا، بهشهر و گلوگاه در شرق مازندران، در بدو ورود به نکا در مزاری شهدای این شهرستان حضور یافت و با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

خاندوزی سپس در جریان بازدید از شرکت حلاوت تولیدکننده صنایع غذایی و لبنیات در شهرستان نکا ضمن اشاره به این نکته که لازمه توسعه اقتصادی و افزایش تولید، تهیه و تدوین برنامه‌ای هدفمند است و در جهت تحقق این مهم مسئولان باید اهتمام بیشتری داشته باشند، گفت: توسعه زیرساخت های اقتصادی در مازندران در اولویت است و تلاش داریم برای این منظور از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود به شکل مطلوب استفاده شود.

وی با اشاره به تصویب مناطق آزاد در مازندران، خاطرنشان کرد: منطقه آزاد مازندران باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی، به دروازه تجارت و صادرات با هدف رشد اقتصادی و توسعه و آبادانی کشور تبدیل شود.

از دیگر برنامه‌های وزیر امور اقتصاد و دارایی در سفر یکروزه به شرق مازندران می توان به بازدید از شرکت بهپاک تولیدکننده صنایع غذایی در بهشهر، بازدید از شرکت امیرآباد گرین ترمینال کیش در منطقه آزاد امیرآباد بهشهر، بازدید از کشتی سازی صدرا در شهرستان بهشهر، بازدید از شرکت عظیم‌گستر تولیدکننده لوازم خانگی در گلوگاه، بازدید از واحد زنجیره تولید گوشت و مرغ ساوانا در شهرستان گلوگاه،برگزاری نشست با فعالان اقتصادی شهرستان های نکا، بهشهر و گلوگاه در بهشهر اشاره کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha