• جمعه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403022820498
  • خبرنگار : 71299

امام جمعه موقت ایلام:

دولت موضوع معیشت مردم را در اولویت فوری قرار دهد

دولت موضوع معیشت مردم را در اولویت فوری قرار دهد

ایسنا/ایلام امام جمعه موقت ایلام گفت: دولت سیزدهم موضوع معیشت را در اولویت فوری خود قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین «وعده مرادبیگی» در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب، ارزش‌های دینی و اسلامی را هدف قرار داده و در جریان اغتشاشات ۱۴۰۱ تلاش داشتند که کانون و بنیان خانواده و ارزش های دینی را مورد هجمه و آسیب قرار داده تا در راستای نیل به اهداف شوم خود گام بردارند.

وی بیان کرد: شخصیت‌هایی مانند سردار سلیمانی، شهید همت و خرازی از دامن مادرهای محب اهل بیت(ع) تربیت یافته و در نظام و انقلاب اسلامی تاثیرگذار بودند و دشمن نیز از همین امر در هراس است و تلاش کردند که حضور و بروز چنین مادرهایی در جامعه ما کمرنگ شود تا اهدافشان محقق شود.

امام جمعه موقت ایلام با اشاره گرامیداشت روز ملی جمعیت ابراز کرد: در گذشته با اجرای طرح فرزند کمتر زندگی بهتر به جوانی جمعیت کشور ضربه خورد، جامعه‌ای که فراوانی جمعیت جوان در آن نباشد از نظر قدرت دفاعی، علمی، اقتصادی و سایر حوزه ها ضعیف می شود و اگر جامعه پیر شود نمی‌تواند ظرفیت‌ها و داشته‌های خود را آن طور که باید و شاید نشان دهد.

حجت الاسلام مرادبیگی با اشاره به تصویب قوانین جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی و اجرای آن توسط دولت، گفت: دولت سیزدهم در این زمینه برنامه‌ریزی خوبی داشته و تلاش می کند اما کمک کاری در حوزه بانکها، تسهیلات، واگذاری زمین و مسکن وجود دارد که باید مرتفع شود و بدنه پایین دولت پای کار بیایند تا مردم حلاوت قانون جوانی جمعیت را ببینند و همه باید کمک در این زمینه کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: آزادسازی خرمشهر، یک شاخص برای دنیای اسلام و تمام جهان است، امروز اگر یمن و غزه در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی و نظام استکباری مقاومت می کنند به برکت مقاومت و ایستادگی نظام و ملت ایران در طول بیش از ۴۴ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام مرادبیگی با بیان اینکه اگر عراق و حزب‌الله در برابر متجاوزان و جنایتکاران مقاومت می‌کنند، به برکت همین مقاومت ایران اسلامی، پیروزی انقلاب اسلامی و آزادسازی خرمشهر است، خرمشهر، قدرت جوانان و قدرت معنویت را به دنیا نشان داد و قدرت ولایت را به رخ دشمنان کشید.

امام جمعه موقت ایلام ابراز کرد: مردم ایران اسلامی در خرمشهر هم ولایت‌مداری و هم قدرت معنوی خود را نشان دادند و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، فتح خرمشهرها در پیش است و امروز مردم با تبعیت از رهبری توطئه های دشمن را خنثی کرده‌اند.

حجت الاسلام مرادبیگی با اشاره به اینکه ما فتح‌هایی در آینده داریم که با اتحاد و وحدت مردم و مسئولان حاصل خواهد شد، تصریح کرد: سفر رئیس‌جمهور به استان‌های مختلف کشور از جمله سفر اخیر به مازندران، شایسته قدردانی است، امروز بیش از هشت هزار کارخانه در کشور راه‌اندازی و احیا شده است، دولت با تمام توان کار جهادی انجام می‌دهد، تلاش های بزرگی صورت می گیرد و اما انتظار می‌رود که دولت معیشت، اشتغال و ازدواج جوانان را مورد توجه قرار دهد.

خطیب موقت نماز جمعه ایلام با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم موضوع معیشت را به شکل فوری در اولویت قرار دهد، خاطرنشان کرد: نظارت بر بازار باید دقیق انجام شود و امید داریم که مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم رفع شود.

انتهای پیام


 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha