• جمعه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۱
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403022820535
  • خبرنگار : 50673

خطیب جمعه بندرعباس:

استکبار غربی به دنبال از بین بردن نیروی جوان در کشور است

استکبار غربی به دنبال از بین بردن نیروی جوان در کشور است

ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: اعتماد به دشمنان اتحاد و همدلی ما را برهم می‌زند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده امروز ۲۸ اردیبهشت در خطبه نماز جمعه بندرعباس، افزود: اعتماد به دشمنان و رسانه‌های غربی تفکرات غلط، بی اعتمادی در جامعه و دور شدن از موازین اخلاقی و دینی را ترویج می‌دهد.

وی گفت: جوانان هوشیار ما نباید به کسانی که به دنبال از بین بردن کانون گرم خانواده هستند اعتماد کنند.

وی در بخشی دیگر ازسخنان خود به دهه کرامت اشاره کرد و افزود: دشمنان یک جنگ شناختی علیه زیارتگاه‌های ما راه انداختند، اما مردم به خصوص جوانان آگاه و همیشه در صحنه ما هیچگاه اجازه نمی‌دهند که دشمن با اعتقادات آنها بازی کند.

خطیب جمعه بندرعباس با گرامیداشت هفته جمعیت گفت: رشد جمعیت در کشور کاهشی است و اگر به همین شکل پیش رود تا ۲۰ سال آینده کشور سالمندی خواهیم داشت.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: استکبار غربی به دنبال از بین بردن نیروی جوان در کشور است، چون نیروی جوان خلاقیت و شکوفایی را به دنبال دارد.

وی گفت: مسئولان باید به دنبال افزایش نرخ باروری، جوان سازی جمعیت باشند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: باید کودکستان کارکنان دستگاه‌های دولتی در چند نقطه از شهر برای دسترسی کارمندان ایجاد شود تا شرایط نگهداری کودکان توسط کارکنان شاغل در دستگاه‌های اجرایی هموارتر شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده گفت: توانمند سازی جوانان هم باید در دستور کار قرار گیرند و صنایع هم باید در مرحله اول به دنبال ایجاد شغل برای جوانان هرمزگانی و سپس جوانان غیر بومی باشند.

وی افزود: در روستاها به خصوص مناطق مرزی و کمتر برخوردار مسئولان باید برای ماندگار شدن و رشد جمعیت تلاش کنند، زیرا آنها سرمایه کشور هستند.

خطیب جمعه بندرعباس با گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: آزادی خرمشهر پایانی بر توهم صدام برای تصرف تهران بود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: امروز همان تجربه آزادی خرمشهر را مردم غزه تکرار می‌کنند و می‌دانند سازش با دشمن هزینه اش بیشتر از مقاومت است.

وی گفت: به روشنفکران می‌گویم که به دشمنی که برای برهم زدن نظم، امنیت و اتحاد ملت ما از هیچ کاری دریغ نمیکند نباید اعتماد کرد و مقاومت مقابله با دشمن است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha