• جمعه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403022820592
  • خبرنگار : 30147

فرماندار فریمان خبر داد

بازدید ۴ ساعته استاندار خراسان رضوی از روستاهای سیل‌زده فریمان

بازدید ۴ ساعته استاندار خراسان رضوی از روستاهای سیل‌زده فریمان

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار فریمان از بازدید ۴ ساعته استاندار خراسان رضوی از تمامی روستاهای سیل‌زده در شهرستان خبر داد.

حمید اکبری در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه استاندار خراسان رضوی به منظور بررسی آخرین وضعیت خدمات‌رسانی و رسیدگی به روستاهای سیل‌زده امروز جمعه به شهرستان فریمان سفر کردند، افزود: در این بازدید دستورات لازم صادر شد.

وی با اشاره به اینکه پس از بازدیدها نشست مشترک ستاد بحران فریمان و ستاد بحران استان با حضور تمامی مدیران کل در شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه دستورات لازم به تمامی مدیران کل برای خدمات‌دهی بهتر به سیل زدگان داده شد.

اکبری با اعلام اینکه در امدادرسانی و ارزیابی خسارت‌ها و اینکه بتوانیم مشکلات مردم را رفع کنیم دستورات خوبی صادر شد، تصریح کرد: با توجه به شروع سیلاب مجدد در شهرستان برخی از شبکه‌های انتقال آب را سیلاب برده که با تمام توان نیروهای شرکت آب و فاضلاب در حال خدمت‌رسانی هستند و امیدواریم تا شب وضعیت پایدار شود.

بازدید ۴ ساعته استاندار خراسان رضوی از روستاهای سیل‌زده فریمان

رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان از مسدود شدن مجدد برخی راه‌ها به دلیل سیلاب خبر داد و افزود: اگر راه‌ها بازگشایی نشود تلاش داریم راه اضطراری و موقت برای تردد مردم ایجاد کنند.

فرماندار فریمان با بیان اینکه در حال حاضر راه روستایی در مسیر هدایت آباد به سمت احمدآباد مسدود شده و راه سنگ آتش با محدودیت تردد مواجه است، خاطرنشان کرد: باقی مسیرهای شهرستان تقریباً همه باز و تردد جریان دارد.

اکبری همچنین از پایدار بودن برق، گاز و مخابرات در شهرستان خبر داد و گفت: سیلاب به یکی از مجتمع‌های آب‌رسانی خسارت وارد نموده که موجب قطع آب شرب چند روستا شده است.

رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان فریمان با اشاره به اینکه طی سه روز گذشته هر روز سه نوبت در صبح، ظهر و شب به مناطق سیل‌زده آب‌رسانی سیار داشته‌ایم، بیان کرد: به دلیل سیلاب‌های پی‌درپی هنوز آمار دقیق خسارت‌های وارده به منازل مسکونی مشخص نیست.

وی در ادامه گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی و بارش‌های شدید از شهروندان درخواست داریم به تفرجگاه‌ها و مناطقی که در مسیر سیلاب قرار دارد مراجعه نکنند، همچنین دامداران دام‌های خود را در مناطق امن نگه دارند و از رفتن به ارتفاعات و مسیل‌ها به جد پرهیز کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha