• شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۸
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1403022920709
  • خبرنگار : 71567

پیام تسلیت جهاد دانشگاهی تهران در پی شهادت یکی از رزمندگان حزب‌الله

پیام تسلیت جهاد دانشگاهی تهران در پی شهادت یکی از رزمندگان حزب‌الله

سازمان جهاددانشگاهی تهران در پی شهادت محمد حسن علی فارس، دانش‌آموخته دانشگاه تهران و شهید راه قدس پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش ایسنا، سازمان جهاد دانشگاهی تهران با صدور پیامی شهادت رزمنده راه قدس، محمد حسن علی فارس(ابوعلی چمران)، دانش‌آموخته دکتری دانشگاه تهران از دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر در رشته هوش مصنوعی و رباتیک را تبریک و تهنیت عرض کرد.

متن پیام از این قرار است: 

«بسم رب الشهداء و الصدیقین
إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَی مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیَقْتُلُونَ وَیُقْتَلُونَ

«در حقیقت ‏خدا از مؤمنان جان و مالشان را به [بهای] اینکه بهشت برای آنان باشد خریده است همان کسانی که در راه خدا می‌جنگند و می‌‏کشند و کشته می‌شوند... (سوره مبارکه توبه/ آیه ۱۱۱)».


خانواده محترم شهید محمد حسن علی فارس، سلام و درود ما را از جمهوری اسلامی ایران پذیرا باشید.

در کمال حزن و اندوه فراوان خبر شهادت دکتر محمدحسن علی فارس، رزمنده راه قدس را که در جبهه‌های کرامت و افتخار در جنوب لبنان علیه رژیم غاصب صهیونیستی به شهادت رسید، دریافت کردیم.

این شهید گرانقدر اسوه انسانی دیندار، انقلابی، اندیشمند و علمی بود، خوشا به حال کسی که از فدا کردن جان عزیزش در راه پیروی از قرآن و عترت اهل بیت(علیهم السلام) و مبارزه علیه دشمنان دین و انسانیت یعنی رژیم غاصب صهیونیست دریغ نورزد.

تبریک و تعزیت ما را به مناسبت شهادت فرزند گرامی‌تان پذیرا باشید. از خداوند متعال برای شما پاداش عظیم و صبر جمیل مسئلت داریم و از خداوند متعال مسئلت می کنیم که این شهیدسعید را با سرور شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام محشور فرماید».

گفتنی است شهید محمدحسن علی فارس متولد ۱۹۹۰ در منطقه الغبیری در ضاحیه جنوبی لبنان و دارای دو فرزند پسر و یک دختر بود که پنج‌شنبه، ۲۷ اردیبهشت در منطقه قانا _ الرمادیة به دست صهیونیست‌ها به شهادت رسید و دیروز جمعه 28 اردیبهشت‌ماه در شهر بعلبک تشییع شد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha